• Ik kan er dus echt niet tegen als mensen geen fatsoenlijke spelling hebben. eerlijk gezegd, vind ik kleine spellingsfouten nog niet zo heel erg maar als je woorden gewoon totaal verkeerd spelt kan ik wel chagrijnig worden. net zag ik in een beschrijving staan ; 'sins dien' in plaats van 'sindsdien' en dan heb ik al geen zin meer om het verhaal te lezen omdat het dan toch vast wel vol gaat zitten met zulke idiote fouten. Ook kan ik er niet tegen als mensen de verkeerde informatie verwerken. zoals ; ' 'Hallo.' mompelde ik in het Amerikaans.' Amerikaans is geen taal ;x. Het kan misschien dom klinken maar aan zulke dingen erger ik me gewoon. Je moet weten wát je schrijft en waaróm je het zo schrijft. tenminste dat vind ik. meer mensen met een mening hierover?


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) Haha dat doe ik ook soms hoor, maar bij schrijven word ik in een x bloedserieus :o.

    @Anouk
    Bij jou vind ik het wel meevallen hoor vergeleken met sommige 'schrijvers' hier.
    Ik ook haha ;p


    when words fail, music speaks.

    Prevail schreef:
    (...) Of van die verhalen van

    jij loopt over straat en ziet een man staan. man : hallo. jij : hallo man.
    ;x


    Assassin schreef:
    Weet je wat pas irritant is! Als mensen emoticons gebruiken in verhalen. Alsof die mensen in het echt zulke hoofden trekken, en het is nog irritant ook. Of tekens zoals & in een zin gebruiken.


    Dat heb ik dus ook. Dan haak ik meestal meteen af, ik vind het zo irritant. Is het moeilijk hele zinnen te schrijven ofzo? ='D Emoticons vind ik altijd vaag, die vind je ook niet in boeken en dus vind ik ze irritant lezen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    Weet je wat pas irritant is! Als mensen emoticons gebruiken in verhalen. Alsof die mensen in het echt zulke hoofden trekken, en het is nog irritant ook. Of tekens zoals & in een zin gebruiken.
    Ik lag even helemaal dubbel :$ ik vond het heel grappig. Geen idee waarom. Maar idd, dat is écht heel irritant.

    zo van :
    Hij drukte zijn lippen op de mijne :D:D:D:D

    dan denk je toch van 'wtf moeten die smileys hier ;o'

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 16:01 ]


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) Ik lag even helemaal dubbel :$ ik vond het heel grappig. Geen idee waarom. Maar idd, dat is écht heel irritant.

    zo van :
    Hij drukte zijn lippen op de mijn :D:D:D:D

    dan denk je toch van 'wtf moeten die smileys hier ;o'



    Hahah ja x'D Precies.


    Your make-up is terrible

    Prevail schreef:
    (...) Ik lag even helemaal dubbel :$ ik vond het heel grappig. Geen idee waarom. Maar idd, dat is écht heel irritant.

    zo van :
    Hij drukte zijn lippen op de mijne :D:D:D:D

    dan denk je toch van 'wtf moeten die smileys hier ;o'


    O wacht, ik herinner me nog een voorbeeld. :'D

    poef daar was kleine tommiii wat stond hij toch weer geil xDxDxD



    Like, noooo. ;x

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 16:03 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Arrogance schreef:
    (...)

    O wacht, ik herinner me nog een voorbeeld. :'D

    poef daar was kleine tommiii wat stond hij toch weer geil xDxDxD


    -ligt dubbel-

    Ik heb ook eens een verhaal gelezen en de hoofdpersoons naam was iets van Niiiiiiiiiicolll*. of zoiets. én iedereen noemde haar ook precies zo, met alle i's en l'en. dat slaat toch ook nergens op :$

    *= gewoon voorbeeld.


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...)

    -ligt dubbel-

    Ik heb ook eens een verhaal gelezen en de hoofdpersoons naam was iets van Niiiiiiiiiicolll*. of zoiets. én iedereen noemde haar ook precies zo, met alle i's en l'en. dat slaat toch ook nergens op :$

    *= gewoon voorbeeld.


    Als ik nu zo iets lees ga ik echt neer en klik ik weg. :'D

    Ik ben er zo overlaast nog eentje tegengekomen. Ik dacht echt dat er niet meer zo geschreven werd. ;x


    We'll never be as young as we are tonight

    Arrogance schreef:
    (...)

    Als ik nu zo iets lees ga ik echt neer en klik ik weg. :'D

    Ik ben er zo overlaast nog eentje tegengekomen. Ik dacht echt dat er niet meer zo geschreven werd. ;x
    Er zijn er zat hoor, klik maar gewoon het eerste de beste Justin Bieber verhaal aan. Grote kans dat ze extreem slecht geschreven zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat er maar een paar 'goede' verhalen over hem zijn qua spelling enz. ;D

    -god wat ben ik weer lekker aan het zeiken ;o-


    We can only learn to love by loving.

    Dan heb je mijn verhalen nog niet gezien haha. (cat) Ik liep en toen zie ik hem staan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik lees één verhaal met 'De man zei: hallo, ik zei: jij ook hallo' en dat is Trip to hell en dat vervolg Never look back. Maar dat is gewoon omdat ik de verhaallijn speciaal vind.


    it's so empty living behind these castle walls

    Prevail schreef:
    (...) Er zijn er zat hoor, klik maar gewoon het eerste de beste Justin Bieber verhaal aan. Grote kans dat ze extreem slecht geschreven zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat er maar een paar 'goede' verhalen over hem zijn qua spelling enz. ;D

    -god wat ben ik weer lekker aan het zeiken ;o-


    Tja, niet iedereen kan evolueren zeker? :'D

    Oke nee, dat zijn waarschijnlijk nieuwe leden. In het begin schreef ik ook zo en dat duurde wel een paar maanden voor mijn schrijfstijl verbeterde. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Reaper schreef:
    Dan heb je mijn verhalen nog niet gezien haha. (cat) Ik liep en toen zie ik hem staan.


    -ligt dubbel-
    sorry Rose :$ dat was echt heel grappig.

    @Washington
    Dat verhaal heb ik vaak geprobeerd te lezen, maar ben er nooit in geslaagd omdat ik boos werd op de schrijfwijze haha :$ -ik voel me nu heel gestoord-


    We can only learn to love by loving.

    Arrogance schreef:
    Same here. Ik kan trouwens ook geen verhalen lezen waar geen hoofdletters of leestekens worden gebruikt. :I


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Prevail schreef:
    (...)

    -ligt dubbel-
    sorry Rose :$ dat was echt heel grappig.

    @Washington
    Dat verhaal heb ik vaak geprobeerd te lezen, maar ben er nooit in geslaagd omdat ik boos werd op de schrijfwijze haha :$ -ik voel me nu heel gestoord-

    Zo gaan mijn verhalen serieus hoor. (cat)
    'Nee verlaat me' riep zij erg dramatish. 'Nee, helaas ik moet je wel verlaten'roept hij niet terug.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reaper schreef:
    (...)
    Zo gaan mijn verhalen serieus hoor. (cat)
    'Nee verlaat me' riep zij erg dramatish. 'Nee, helaas ik moet je wel verlaten'roept hij niet terug.
    nu maak je me toch bang hoor, Rose
    -joke-


    We can only learn to love by loving.