• Ik kan er dus echt niet tegen als mensen geen fatsoenlijke spelling hebben. eerlijk gezegd, vind ik kleine spellingsfouten nog niet zo heel erg maar als je woorden gewoon totaal verkeerd spelt kan ik wel chagrijnig worden. net zag ik in een beschrijving staan ; 'sins dien' in plaats van 'sindsdien' en dan heb ik al geen zin meer om het verhaal te lezen omdat het dan toch vast wel vol gaat zitten met zulke idiote fouten. Ook kan ik er niet tegen als mensen de verkeerde informatie verwerken. zoals ; ' 'Hallo.' mompelde ik in het Amerikaans.' Amerikaans is geen taal ;x. Het kan misschien dom klinken maar aan zulke dingen erger ik me gewoon. Je moet weten wát je schrijft en waaróm je het zo schrijft. tenminste dat vind ik. meer mensen met een mening hierover?


    We can only learn to love by loving.

    Heb ik ook. Ik krijg altijd jeuk in m'n handen als ik zoiets lees:

    Hij fluisterd haar zijn grote geheim toe.

    Wat er gebeurd, is voor niemand te bevatten.


    Echt verschrikkelijk vind ik dat. Maar als ik iedereen ga verbeteren die zulke fouten maakt ben ik met het volgende millennium nog niet klaar -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik geef je gelijk, maar zelf heb ik vaak DT-fouten ;$


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja ik heb dat ook wel. Niet zo heel erg, maar alsnog. Vooral bij het woord sowieso. Het is sowieso, niet zo-ie-zo of zoiezo. Ik weet dat het raar klinkt, maar toch is het zo. Leef ermee :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    je hebt honderd nee duizend procent gelijk


    Change, the only good thing in this world.

    En ik kan er niet tegen dat de meeste Nederlanders -sorry- spreken over ABN. Het is al geruime tijd AN.. De 'b' is er uit gelaten, maar kennelijk ben ik een van de enige die dat weet, hoewel het al járen zo is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    En ik kan er niet tegen dat de meeste Nederlanders -sorry- spreken over ABN. Het is al geruime tijd AN.. De 'b' is er uit gelaten, maar kennelijk ben ik een van de enige die dat weet, hoewel het al járen zo is.
    ABN klinkt mooier want AN klinkt als mijn moeder? idk. :D


    We can only learn to love by loving.

    Dat is echt irritant ja. Dan heb ik altijd de neiging om het helemaal af te kraken, en dan wil ik altijd zeggen dat ze eerst moeten leren schrijven voor ze een verhaal gaan maken..

    Maar ik heb geen zin in ruzie, dus zeg ik maar niks :X

    Ik kan er ook niet zo goed tegen en ik hoop dat ik het niet zelf doe ;D


    Jij stond vanachter toen ze het verstand uitdeelden ?

    Dat heb ik ook, alleen ik heb het al bij de allerkleinste foutjes.


    Life is hard and then we die

    Ik irriteer mezelf daar ook vaak aan- maar ik zelf doe het volgens mij ook vaak. Vooral met; dit ding, of dat ding, ik hoor het niet aan. ik heb hetzelfde met het en de. Nja, laat ook maar.
    Over wat je zei bij "amerikaanse".. volgens mij heb ik dat ook gelezen. het stond in een verhaal, en dan had jij er onder geschreven; ik wil niet lullig doen hoor, maar amerikaanse is geen taal, het is een dialect ofzo. ik heb daar echt me daar echt kapot om gelachen, gheghe..


    we were always meant to say goodbye.

    xNEVER schreef:
    Ik irriteer mezelf daar ook vaak aan- maar ik zelf doe het volgens mij ook vaak. Vooral met; dit ding, of dat ding, ik hoor het niet aan. ik heb hetzelfde met het en de. Nja, laat ook maar.
    Over wat je zei bij "amerikaanse".. volgens mij heb ik dat ook gelezen. het stond in een verhaal, en dan had jij er onder geschreven; ik wil niet lullig doen hoor, maar amerikaanse is geen taal, het is een dialect ofzo. ik heb daar echt me daar echt kapot om gelachen, gheghe..


    Haha, dat klopt dat weet ik nog. Ik kan me daar ZO erg aan ergeren. Doe je research dan tenminste goed.


    We can only learn to love by loving.

    Joselyne schreef:
    Ik heb hetzelfde als jij. Kleine fouten zoals d-t fouten kan ik nog mee leven, maar zulke fouten als jij noemt niet. Dan lees ik het verhaal niet eens.

    Ik deel de meningen, beide. Maar soms als het echt een goed verhaal is dan kan ik het ook over het hoofd zien. Maar alleen als het écht goed is


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Het is irritant, ja. Maar je doet er vrij weinig aan vrees ik.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Helemaal mee eens.
    Of nog irritanter, als je bvb dit krijgt:

    "Piet begon Lisa te zoenen, maar Lisa duwde hem weg (srry ik weet ff niks anders :P)"

    Van dat kommentaar tussendoor. Wat moet je daar nou mee? :S O_O


    ars moriendi

    Joselyne schreef:
    Ik heb hetzelfde als jij. Kleine fouten zoals d-t fouten kan ik nog mee leven, maar zulke fouten als jij noemt niet. Dan lees ik het verhaal niet eens.


    None but ourselves can free our minds.