• Ik zit hier met tranende ogen en een kriebelende neus achter de computer, alleen omdat ik net eventjes mijn raam had opengezet. Had ik beter niet kunnen doen. Telkens als ik even buiten ben gaat het helemaal fout. Ik nies, hoest, mijn ogen gaan tranen, mijn neus kriebelt en ik kan nog amper ademhalen, alleen door die klote hooikoorts. En ik moet natuurlijk ook nog door zo'n boerengat fietsen, dus dan wordt het alleen maar erger.

    Maar ik vroeg me dus even af; moet je daarvoor naar de dokter om een medicijn te krijgen, of kun je dat gewoon bij de apotheker halen? Wie hebben er nog meer hooikoorts?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen hooikoorts. Ik heb eigenlijk nergens last van.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Ik heb geen hooikoorts. Ik heb eigenlijk nergens last van.


    Tanya is de beste.

    Ik -_-
    Das idd kut :X
    Ik heb al kweet ni hoe veel moeten niezen -_-"
    Maar ja, het gaat nu beter :p
    Vorig jaar was men neus altijd toe :X en daar heb ik pillekes voor gekregen en nu ga het gwn veel beter in de zomer en lente, alle vorig jaar toch :X

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 19:15 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, had ik ook laatst weer last van. Serieus, ik moest 'huilen' door die hooikoorts en mijn ogen waren rood.
    'Wat heb jij gebruikt?' Vroeg een vriend van me.
    'Eh, niks? Ik heb hooikoorts.'
    Dat is het enige wat ik kut vind aan de zomer.
    Oja; je kan het bij de apotheek halen enzo, maar als die dingen niet helpen en je alles al hebt geprobeert, dan moet je gewoon naar de huisarts gaan.
    Ik zelf gebruik elke dag pilletjes en oogdruppels.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 19:13 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb niet echt hooikoorts. Ik nies me alleen altijd helemaal dood in de Lente.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb dat ook altijd heel erg fel. Ik niest dan altijd als een gek. 0o Maar sinds vorig jaar heb ik er heel goede pilletjes voor en is het veel minder. Alleen maakt maar een apotheek hier die speciaal voor hooikoorts aan.

    ik heb het, je moet voor je ogen; prevalin halen dat helpt echt!

    xxx


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb het, maar vroeger had ik daar meer last van, en moest ik puffen enzo.-.- nu heb ik daar gelukkig minder last van!


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    ik heb iets heel raars wat lijkt op hooikoorts en astma, maar toch is dat het niet :Y)
    je kan gewoon naar de dokter gaan om het voorgeschreven te krijgen, en dan kan je later naar een apotheker gaan om het op te halen [: volgens mij zijn het pillen, want die moest ik ook een keer nemen.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Washington schreef:
    Ik heb geen hooikoorts. Ik heb eigenlijk nergens last van.


    I'm just a little girl in a big mean world.