• School moet een uur later beginnen

Nu komen veel leerlingen slaap tekort doordat ze zo vroeg op school moeten zijn. Dat zegt kinderarts Rob Bakker, die promoveert op moeheidsklachten bij kinderen. Bakker analyseerde 90 kinderen van 8 tot 18 jaar met aanhoudende klachten van moeheid. Volgens hem wordt de moeheid niet veroorzaakt door te laat naar bed gaan, maar echt door het vroege opstaan voor school.

Bakker heeft verder ontdekt dat sporten in verenigingsverband chronische moeheid zou kunnen voorkomen.

wat vinden jullie? (nerd)

I love Marshawk

haha liever een uur eerder uit :'D dan kan je alsnog slapen haha xD

The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

Ik moet om 6 uur al uit bed, dus ik ben het er wel mee eens.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Dat geldt dus voor mij niet meer. ;_; En ik moet ook elke dag om zeven uur werken. Maar goed, aan de andere kant verdien ik er wel mee. :'D

I don't need to explain myself, I know I'm right.

het vroeg op school zijn maakt me niet zo erg uit laat die dagen wat korter duren. ik begin dan om 8.30 en eindig pas om 16.15 En dat is fietsen niet eens meegerekend dan is het. 7.50 tot 16.45

[ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 20:50 ]

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Ewigkeit schreef:
    Een uur later beginnen en een uur vroeger stoppen, dat zou perfect zijn (:

I need you like a heart needs a beat

Ik ben het met hem eens, want hij heeft wel degelijk gelijk. En dus niet alleen omdat we dan langer kunnen slapen omdat dat chill is, maar omdat ik soms echt zó moe ben dat in slaap val, me niet kan concentreren en liever in mijn bedje kruip.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

MrsArmstrong schreef:
    myn school begint om 08:10, en ja, dat vind ik veel te vroeg, zeker als je weet dat ik om half 8 de deur uit moet wanneer ik met de fiets ga.

TIEN OVER 8? .____. Dat is wel heel erg sick.

Everything means nothing, if I ain't got you.

gelijk :'D

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Mijn school begint om 8:10, dus ik zou het zeeer prettig vinden als we wat later kunnen beginnen ^^'

Life is hard and then we die

Tranquillity schreef:
    Mij geen probleem. Dat zou perfect zijn :'D

Bill Kaulitz (LL)

Alysse schreef:
    Nein. Want dan moet je nog langer in school blijven.

Tanya is de beste.

Ik heb liever dat ik eerder uit ben! Als ik het eerste uur heb, gaat mijn wekker al om half 6 en 10 voor 7 zit ik al op de fiets.

Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

En binnen tien jaar gaat school nóg een uur later beginnen..
    Ik wil school ook wel een uurtje later, maar ik denk dat kinderen binnen tien jaar weer hetzelfde probleem hebben.

Let the Night embrace you

Zolang we dan niet uur langer hoeven te blijven stem ik ermee in (cat)

-

nee want dan zit ik tot een uur langer op school ook (A)

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me