• Ja serieus, altijd als ik opsta ofzo kraken en knakken allemaal boten van mijn lichaam. Laatst bij gym ook, je hoorde vet hard mijn enkel knakken. En iedereen vet van: 'Omg wat was dat?' Dus ik vet droog: 'Mijn enkel'
    Maar ik heb het de laatste tijd zovaak dat het volgens mij niet echt meer normaal is :')

    Hebben jullie daar ook wel eens last van of ben ik de enige? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, dat heeft iedereen wel denk ik.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Knie.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    knie; kaken wanneer ik iets eet --> beschamend!

    Ik wil ook mijn kaken kunnen knakken O-o


    I hope you die :3

    Het is je kraakbeen dat knakt, niet je bot, dat zou vrij eng zijn ^^
    Maar ik heb het ook, vooral 's ochtends. Met mijn knieën en polsen enzo.

    Ik nooit eingelijk =/


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Courage schreef:
    Het is je kraakbeen dat knakt, niet je bot, dat zou vrij eng zijn ^^
    Maar ik heb het ook, vooral 's ochtends. Met mijn knieën en polsen enzo.

    Oh ja, inderdaad. Nou je het zegt :Y)
    Had ik toch me biologie niet moeten laten vallen (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Yesh. :'D Vingers, knokkels, polsen, nek, knieën, voeten en enkels. Bijna mijn hele lichaam dus. o.o


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dat heb ik ook altijd en overal..

    Het zijn btw niet je botten die knakken. maar een pees die over je bot heen knakt.

    Op dit moment heb ik het bij m'n pols, enkel en knie..


    Je moet worden wie je bent.

    Dat heb ik ook heel vaak! Haha, ik had dat een keer in de bioscoop, ik ging tijdens de film even plassen. Dus ik wil opstaan, en je hoorde echt keihard KNAK. Iedereen kijken natuurlijk:Y)


    Bill Kaulitz (LL)

    Yup:Y)
    vooral in mijn voeten...


    A line is a dot that went for a walk.

    Ik heb dat ook, maar bij mij weet ik dat het een aandoening is. Niet zo'n hele erge, maar het is soms wel vervelend :Y). Als je er last van begint te krijgen moet je wel naar de dokter gaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    xD als ik mijn schoenen uit doe en ga lopen hoor je mij al aankomen *knak knak knak knak knak* en als ik mijn arm soms beweeg hoor je een keiharde knak in mijn elleboog xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    als ik ga zitten mijn knieen :Y) en iedereen dan : " aauw gaat het ;o ? " maar het doet echt geen pijn ofzo :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik kan eigenlijk van alles zelf kraken. Nl; mijn nek, tenen, knieën, ellebogen, vingers, polsen en ruggengraat.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right