Ja serieus, altijd als ik opsta ofzo kraken en knakken allemaal boten van mijn lichaam. Laatst bij gym ook, je hoorde vet hard mijn enkel knakken. En iedereen vet van: 'Omg wat was dat?' Dus ik vet droog: 'Mijn enkel'
Maar ik heb het de laatste tijd zovaak dat het volgens mij niet echt meer normaal is :')
Hebben jullie daar ook wel eens last van of ben ik de enige? :'D
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Omg x]
Ik heb altijd als ik s'ochtends wakker word. Dan wil ik mij uit rekken, maar dan zit mijn linkerarm altijd een beetje op slot, en dan strek ik em heel voorzichtig, en dan ineens buigt me arm een beetje naar beneden en gaat het 'KNAK!'
Soms als ik dan ineens een beweging maak. Als ik dan bijvoorbeeld een paar minuten gehurkt heb gezeten en dan ineens ga opstaan.
Soms heb ik dat ook weleens zomaar opeens, maar dan voelt het echt alsof het op slot zit. Bijv mijn arm/elleboog. Dan ken ik verder strekken, maar dat voelt niet zo fijn, en ik kan dan eerst terugbuigen. Dan doet ie het weer normaal. Misschien dat eens proberen?
Dat heb ik bij mijn duimen. Soms kan ik ze niet verder buigen, en dan moet ik even mijn hand er tegenaanduwen en dan schiet hij weer verder. ZO creepy ;o
Bij elke stap die ik zet, mijn kniën. Best irritant..
Bijvoorbeeld als het net stil is in de klas en ik loop naar de prullebak ofzo, hoor je echt KRAK KRAK KRAK KRAK KRAK KRAK. En dat is best beschamend. :'3