• TADAA
    bedank my maar voor myn opzoek krachten O_o
    maar goed
    ik moest x voor myn vriendin billhaar doen en wist nie hoe da moest dus op geyoutubetx3
    en hier is filmpje van meisje die bill haar doe

    http://nl.youtube.com/watch?v=ZRPETwPdzWM


    We can only learn to love by loving.

    (...)WHIHI, doe maar, moet je het wel houden dan ga ik het vanaamd eem bekiek'n. :'D Dat ik geen drenths kan is nu ook landelijk bekend. :'D


    HIEHIE.

    anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^



    oe ben ik nu gemeen?? ^^^^


    AAP

    (...)

    HIEHIE.

    anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^anke je hebt wel in een drentse musical gespeeld. ^^^^^^^^



    oe ben ik nu gemeen?? ^^^^
    SSSSSSSSSSSSSSHT, DAT IS GEHEIM.
    en jij trouwens ook. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    ik ook nie mr moest x doen vn myn vriendin hihi x3

    en hebk x wa te doen tege myn verveling x3
    maar is wel stoer om is te sien x3

    Das wel waar^^
    en drbij dat is ok wel eens grappig om te doen eigenlijk^^
    mr hb nogal te lang haar drvoor xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Das wel waar^^
    en drbij dat is ok wel eens grappig om te doen eigenlijk^^
    mr hb nogal te lang haar drvoor xD


    hhihi x3
    ik heb net over myn sgouders x3


    We can only learn to love by loving.

    Da's niet moeilijk 8D Heb ik ook al een paar keer gedaan, maar je krijgt er een lamme arm van, en als je naar bed gaat of nouja op de einde van de dag is je haar dood.. nouja die van mij dan.. niet raar als je het 15x hebt geverft in 2 jaar >< Mrrtoch. Leuk om te zien, ik heb ook een filmpje over Bill haar, maar ... mijn haar krijg ik wel wat overeind-der^^ Maar ik vind het een leuk filmpje. 8D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    hhihi x3
    ik heb net over myn sgouders x3

    bij mij tot aan mn heupen xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    bij mij tot aan mn heupen xD


    Wat je haar..? fock >< Ik had het ook zo lang, maar door dat geverf ging me haar overlijden en en .. toen moest ik het een stuk knippen en en nu heb ik .. beetje tot me schouders achtig^^ Is gelukkig al een stuk gegroeit 8D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Da's niet moeilijk 8D Heb ik ook al een paar keer gedaan, maar je krijgt er een lamme arm van, en als je naar bed gaat of nouja op de einde van de dag is je haar dood.. nouja die van mij dan.. niet raar als je het 15x hebt geverft in 2 jaar >< Mrrtoch. Leuk om te zien, ik heb ook een filmpje over Bill haar, maar ... mijn haar krijg ik wel wat overeind-der^^ Maar ik vind het een leuk filmpje. 8D


    O_o JIJ NU MY GEEF MY HET FILMPJEEEEEEEE
    - Doet panisch x3
    - gil krys en de hele fck zooi x3
    ofk kom nr deventer xl


    We can only learn to love by loving.

    wow da deed volgens mij nogal pijn man, gezichten da dii trok als dii me dii borstel bezig was xD


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    Weheh

    Dat meisje is net precies in een kast vol elektriciteit gestoken xP. Noujah, zo is Bill z'n haar dan ook :P

    (...)

    Wat je haar..? fock >< Ik had het ook zo lang, maar door dat geverf ging me haar overlijden en en .. toen moest ik het een stuk knippen en en nu heb ik .. beetje tot me schouders achtig^^ Is gelukkig al een stuk gegroeit 8D

    Ow wl ik dus niet doen ofzo :o
    mr eigenlijk ga ik heel weinig nr de kapper dsu dn wordt dr meteen zon groot stuk uitgeknipt :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    daaamn dat duurt laang :|
    ik wil het eigenlijk wel proberen, nouja doe'k wel eens emt een vriendin in melige bui ? (hoera)

    zie dat armpje ook gewoon steeds heen en weer gaan xD

    tis wel grappig om te zien :D
    ma kblijf toch liever mijn eigen stijl houden
    ik heb nie graag da mensen mijn na apen dus ik ga da ook nie doen


    For once I want to be the car crash.