• Ik denk dat er nog meer kinderen zijn die dit jaar een profielkeuze moeten maken, -die in de derde klas zitten van havo of vwo-

    Ik zit ook in de derde klas en ik moet dus ook mijn profielkeuze maken.
    Nu zit ik met een dilemma. Ik ben er al zeker van dat ik CM ga doen, dus Cultuur en Maatschappij, maar ik moet dan nog een keuzevak. En van alle dingen die ik niet weggestreept heb, houd ik Filosofie over en Muziek.

    Als ik niet verplicht dansmuziek zou krijgen -want ik doe de vooropleiding dans- dan had ik snel voor muziek gekozen.
    MAar ik krijg dat wel, dus heb ik geen zin om 2x de zoveel uren muziek te krijgen. Ik weet niet wat ik van Filosofie moet verwachten en mijn broer heeft dat wel gedaan, -bij hem was het een en al drama-
    maar wat zou jij doen?

    Muziek kiezen en dan 2x de zoveel uren muziek hebben,
    of Filosofie doen en niet weten wat je krijgt?

    -ik heb het keuzevak sowieso maar 1 jaar, daarna kan ik het laten vallen, wat ik ook zeker ga doen.-

    -help me asjeblieft, ik weet het namelijk niet-

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 20:10 ]

    Persoonlijk zou ik voor filosofie kiezen, omdat je al dansen/muziek hebt en omdat je het vak maar één jaar zal krijgen. (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ga E&M kiezen, met Wiskunde A, Kunst-Muziek, Kunst-Beeldend, en M&O.
    En ik zou muziek kiezen. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Ik zou sowieso muziek kiezen, maar ik ben ook echt verslaaafd aan muziek! (:


    Bill Kaulitz (LL)

    O, wouw. Ik wou dat wij voor filosofie konden kiezen...
    Maar, ik weet niet wat je moet kiezen. Die beslissing ligt geheel aan jouw kant.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Muziek. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whipple schreef:
    (...)

    dan moet jij vast goed in wiskunde zijn _O_
    -mijn broer doet dat ook, NT bedoel ik x'D-
    Ja eignelijk wel. :'$ Haha, ik voel me meestal heel nerd, maarja. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Doe wat jij het leukste vind om te doen. Ik kan geen muziek kiezen naar mijn weten. Filosofie vind ik leuk om te doen, aangezien ik goed in de talen ben en dingen opschrijven. Bedenk waar jij later het meeste aan hebt, en wat je ook echt het leukste vind. Heb je nu al veel muziek en vind je dat wel genoeg? Dan kies je filosofie. Vind je muziek geweldig om te doen en weet je niet wat filosofie je in de toekomst gaat brengen? Doe dan muziek. Als het je niet bevalt, dan kun je volgend jaar altijd nog switchen. Succes met je keuze. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou filosofie doen, dat ga ik ook doen nadat ik mijn tl-diploma heb dan ga ik dus nog havo 4 en 5 doen. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou zelf voor filosofie kiezen :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    omg ik heb havo economie maatschappij...


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Bij ons heeft iedereen filosofie gekozen omdat het hen interessant leek. Nu zouden ze wensen dat ze een ander vak hebben gekozen, omdat ze het verschrikkelijk saai vinden.

    Ik zou muziek kiezen, als je dat toch leuk vind (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kies geen muziek, serieus ik waarschuw je. ik zit in 4HAVO en volg het profiel Cultuur&Maatschappij. Muziek is dit jaar echt mijn grootste nachtmerrie geworden. veel te moelijke theorie, serieus als ik jou was zou ik heel snel filosofie gaan kiezen, dat kan echt niet erger zijn dan Muziek. :)

    Wat is filisofie? -dom-


    it's so empty living behind these castle walls

    Ascendancy schreef:
    Ik zou Muziek kiezen.


    I'm a little bit lost without you <3

    Miertje dat moet je echt zelf weten hoor ;$


    -