• Dat je eerst moet gaan testen voor werk en wanneer je er aankomt hij je terug naar huis stuurt met de woorden; 'Kom maar terug wanneer je haar serieus is, ik kan je zo niet aannemen en al zeker niet onder de mensen laten komen.' -gewoon wegens het haarkleur- & ik ben dan koppig om niet meer terug te gaan en dat hij het in zijn gat kan steken.
    Maar volgens mij heeft die daar echt geen recht voor omdat te zeggen -zeggen mijn ouders dan weer- Omdat het een soort van discriminatie is (?) en je dan ook even goed tegen iemand met een ander huidskleur kan zeggen dat hij er niet mag komen werken omdat hij een andere huidskleur heeft.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Maar ik heb ook geen regenboog kapsel xd

    Ow x3 Euhm dan weet ik het ook niet waarom hij dat zei. Misschien mag hij je gewoon niet en was het een smoesje? Ik weet het anders ook niet waarom hij dat zou zeggen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het is neit verboden,
    Het mag wel, kijk stel jij runt een winkel dan neem jij toch ook liever iemand met een uiterlijk normaal aan dan iemand die zich kaal heeft geschoren en onder de tatoo's zit.Het is wel discriminerend maar zo is het nouw eenmaal wel.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat is wel zo. Als je ergens wil werken, dan moet je er zo normaal mogelijk uit zien, zodat mensen je makkelijker kunnen aanspreken en zodat ze niet van je afschrikken. [/Behalve als je in een prostitueewinkel solliciteert.]


    Where there is a sea there are pirates...

    Of ga anders solliciteren in zo'n winkel als Fish & Chips of van die hippe winkels, daar zijn mensen met van die stoere kapsels meer dan welkom (:


    Where there is a sea there are pirates...

    JoJudicious schreef:
    In principe mag 't wel, want elk bedrijf heeft zo zijn standaard type. Bij de één mag je geen piercings, maar bij de ander weer wel. Het is echt ontzettend krom, maar helaas is er niks aan te doen. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Eigenlijk vind ik niets erg aan je haar, er zit alleen maar wat paars in ? ;p


    None but ourselves can free our minds.

    Ook al mag dat niet, hij heeft het wel op een kutmanier duidelijk gemaakt. o_o


    All this dampness is damp.

    liquore schreef:
    en toch is het zo, je word van alle kanten aangekeken, ik word niet overal aangenomen omdat mensen tattoo's onacceptabel vinden


    I'm just a little girl in a big mean world.