• W-O-W

    Het liedje is misschien niet geweldig, maar die stem van [url=http://www.abusdecine.com/upload/galerie/photos/hellphone-jeanbaptiste-maunier-gd.jpg
    ]Jean Baptiste Maunier[/url]. En hij is nog best knap ook.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 19:13 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nou, eerlijk vind ik zijn stem niks. het is te.. kinderlijk. En ik vind hem ook niet zo knap :$
    maarja, ieder zijn smaak.

    kan de link niet openen?

    Ik vind hem niet knap ;x
    En die Clemence heeft ook wel een goede stem. Vind haar zelfs beter of die Jean Baptiste.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    UNCOMMON schreef:
    Nou, eerlijk vind ik zijn stem niks. het is te.. kinderlijk. En ik vind hem ook niet zo knap :$
    maarja, ieder zijn smaak.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ben veel te lui om de link te openenen en ik ben al muziek aan het luisteren (cat), maar ik wil wel op jou titel reageren, namelijk:

    Iedereen kan zingen, iedereen heeft zijn of haar eigen stem geluid. De een moet het wat meer ontwikkelen als de ander. Maar als we willen kunnen we allemaal zingen.:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het wel mooi ;o
    Hun allebei en die jongen is echt schattig, jongens met een hele hoge stem zijn meestal geniaal.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind er niks aan eigenlijk...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    UNCOMMON schreef:
    Nou, eerlijk vind ik zijn stem niks. het is te.. kinderlijk. En ik vind hem ook niet zo knap :$
    maarja, ieder zijn smaak.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik ben veel te lui om de link te openenen en ik ben al muziek aan het luisteren (cat), maar ik wil wel op jou titel reageren, namelijk:

    Iedereen kan zingen, iedereen heeft zijn of haar eigen stem geluid. De een moet het wat meer ontwikkelen als de ander. Maar als we willen kunnen we allemaal zingen.:Y)


    idd. en ik vind die stemmen irritant dus ik ga wat anders luisteren.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind die jongen eng, en die stemmen irritant. o.o


    Smiling but close to tears.