• Omdat ik een beetje te hyper werd. Ik opende namelijk mijn mail, en zag dat ik een mailtje had van Twitter. Dus ik open dat bericht, staat er;

    Pim de Mol is following you on twitter!


    Nou je wil niet weten hoe ik begon te springen en gek te doen! Ik werd helemaal rood! En toen ben ik uit de mediatheek gezet. Oops x]

    Pim (MakeBelieve) volgt mij dus op twitter. En ookal weet ik dat hij dat bij meer fans doet, ik ben helemaal hyper! ;D <3


    -

    Whehe.
    Wel leuk voor je :] [dathyjevolgthe. nietdatjedemediatheekbentuitgezet]


    I hope you die :3

    wie is dat :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    wie is dat :X

    Drummer van MakeBelieve ;D


    -

    Wat leeeeeeeeuk. MakeBelieve is leuk :9~ maar schattig dat je zo rood werd en begon rond te springen haha :') wel sneu dat je daarvoor uit de mediatheek werd gezet.

    Clairvoyance schreef:
    Wat leeeeeeeeuk. MakeBelieve is leuk :9~ maar schattig dat je zo rood werd en begon rond te springen haha :') wel sneu dat je daarvoor uit de mediatheek werd gezet.

    Thja, bij ons moet je daar helemaal stil zijn en mag je je mail eigenlijk niet openen. Haha vandaar dus! ;p


    -

    Hehe (:
    Nou iniedergeval, congratz :3


    your eyes are like stars in the night.

    IK werd laatst ook de mediatheek uitgezet ._.'
    Ik moest iets helemaal afmaken kwam er een andere klas aan zegt die vrouw tegen mij :'Ga maar weg!' en ik werd helemaal boos want ik zat er pas 10 minuten


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Poseidon schreef:
    Hehe (:
    Nou iniedergeval, congratz :3


    Tanya is de beste.

    xFuture schreef:
    IK werd laatst ook de mediatheek uitgezet ._.'
    Ik moest iets helemaal afmaken kwam er een andere klas aan zegt die vrouw tegen mij :'Ga maar weg!' en ik werd helemaal boos want ik zat er pas 10 minuten

    Dat gebeurd bij ons ook altijd! ._.


    -

    Haha leuk :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    wat leuk voor je!

    Clairvoyance schreef:
    Wat leeeeeeeeuk. MakeBelieve is leuk :9~ maar schattig dat je zo rood werd en begon rond te springen haha :') wel sneu dat je daarvoor uit de mediatheek werd gezet.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Poseidon schreef:
    Hehe (:
    Nou iniedergeval, congratz :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Doe maar luxe hoor ;3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Die jongens van MakeBelieve zijn echt schattig ;3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?