Ik vind van wel. De eerste keer dat een vriendin van me een foto van hun lied zien en vroeg: Wie vind ik et leukste? Toen wees ik iedereen aan behalve Bill. En toen ze zei dat ze die leuk vond dacht ik dat ze lescbisch was....
Sla me maar ;'D
The awkward moment when a sentence doesnt end the way you think it octopus.
ONEENS hij lijkt zeker weten op n meisje ik dacht vroeger dat bill en tom meisjes waren!!! (ja de rede van tom is: ik ken n meisje met het zelfde kapsel als hem/haar!)
Mee eens.
Hij heeft gewoon mannelijke gelaatstrekken (of hoe je dat ook schrijft :'D)
Maar goed, aan de andere kant vind ik het soms wel veranderen, want hij lijkt de ene keer meer meisjesachtig zegmaar dan de andere keer.
And he's the only person who ever left me breathless.
Ligt eraan of hij wílt dat we denken dat hij een meisje is. Als dat niet zo is, nou, tja. Dan maakt het in principe niet uit of je hem een meisje vindt of niet.
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
Ik ben harstikke fan van Tokio Hotel en dit is echt niet bedoeld om Bill af te zeiken maar ik vind wel dat Bill eruit ziet als een meisje. Daarin tegen denk ik in geen enkel geval dat Bill homo is. Het is gewoon een jongen die meisjes dingen leuk vind.