• mensen ik heb al een tijdje zo'n boekje van TH waar je stickers bij kunt kopen ik heb er alleen al heel veel dubbel..:(

    spaart iemand het nog meer ?


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    (...)
    Hee hallo!

    Me moeder heeft hem voor my enn me vriendin gekocht omdat we zo Fan zijn!
    Dus jij wil beweren dandat me moeder Kinderachtig is ;|

    Ja, dan zou ik zeggen van wel.
    als moeder zou je toch wel door zo'n onzinnige commerciele kutactie heen moeten kunnen prikken.

    Omg.

    Ik vind dat superlief van me moeder.
    Me moeder is de meest geliefde persoon op aarde. Echt waar als je iets over de zegt kom ik je persoon opzoeken dat pik ik niet!
    PUNTUIT!


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)
    Ja, dan zou ik zeggen van wel.
    als moeder zou je toch wel door zo'n onzinnige commerciele kutactie heen moeten kunnen prikken.

    Hmm heb je gedeeltelijk wel een punt. Maar ik ben het niet helemaal met je eens. Want stel dat jou moeder iets voor je zou kopen waarvan ze denkt jou een groot plezier mee te doen, en jij vind het eigenlijk niks. Dan vind je het toch ook lief, al is het alleen maar om de bedoeling?? Of ben ik dat dan? Aber ja ieder zijn/haar mening.


    Why don't you break my heart

    Omg.

    Ik vind dat superlief van me moeder.
    Me moeder is de meest geliefde persoon op aarde. Echt waar als je iets over de zegt kom ik je persoon opzoeken dat pik ik niet!
    PUNTUIT!
    We zeggen toch niks gemeens over der =|

    Nee, gewoon over het handelen.
    Maargoed ja ze zal haar kind er vast een plezier mee doen, dat ben ik met je eens. Maar serieus, ik vind het gewoon sneu dat kinders van 14 nog stickers verzamelen. En als ouder zou ik dat ook hebben.
    Ik zou dan eerder een concert kaartje kopen ofzo, of een t-shirt.
    Daar héb je nog iets aan.

    Ik spaar niet xD
    Ik heb wel een paar stickers gehad vna een tante van me.
    Maar Goed^^


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    ik heb ze niet... geen zin om er geld aan uit te geven; en ik vind het commericeel(A)


    I am an idiot, I move.

    Ja ik spaar ze =D

    Stuur je pb ofzo? danke^^


    The quiet scares me because it screams the truth ..