• De stelling van vandaag luidt:
    Leerlingen moeten meer inspraak krijgen op scholen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Joselyne schreef:
    Ik ben het daar wel mee eens, op sommige scholen wordt echt te weinig geluisterd naar leerlingen.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    mee eens


    /

    Siren schreef:
    Hangt er vanaf wat voor leerlingen, denk ik.
    En dat hebben ze zowiezo toch al? We zitten niet meer op van die nonnenscholen, he.


    Happiness hit her like a train on a track

    Siren schreef:
    Hangt er vanaf wat voor leerlingen, denk ik.
    En dat hebben ze zowiezo toch al? We zitten niet meer op van die nonnenscholen, he.


    None but ourselves can free our minds.

    Joselyne schreef:
    Ik ben het daar wel mee eens, op sommige scholen wordt echt te weinig geluisterd naar leerlingen.

    Eens. Maar dan alleen in bepaalde zaken, niet bij alles.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wij hebben een leerlingen raad dus bij ons hebben leerlingen wel iets te zeggen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    jaaaaaaaaaaah, want de leraren zijn nu soort van dictator


    Alis volat propriis

    Bij ons kan je best al veel zeggen, maar in andere scholen misschien niet. Dit hangt af per school, dus heb ik geen mening.


    Never run out of reasons to smile...

    Als het een beetje redelijke eisen zijn wel ja.


    Life is hard and then we die

    Joselyne schreef:
    Ik ben het daar wel mee eens, op sommige scholen wordt echt te weinig geluisterd naar leerlingen.

    mee eens, bij mij op school wordt er tegen je aangekeken alsof je een crimineel bent.
    ze veranderen steeds hoe ze moeten straffen op spijbelen in plaats van hoe ze het kunnen verkomen.
    als ze aan ons zouden vragen wat een oplossing zou kunnen zijn, dan zou dat veel beter werken.

    eens en oneens.. want als de leraar en leerling tot een goed overleg komen over regels ofzo, dan zou het alleen maar goed zijn, maar de leraar zou wel het besluit moeten nemen.


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Valt mee, hoor. In ieder geval, bij mij op school is het goed geregeld xD


    I'm in love, with a very important person

    bij ons hebben we genoeg te zeggen ^^


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney