• Hebben jullie het je nooit afgevraagd hoe het hier op Quizlet zal zijn binnen ongeveer 5-10 jaar?
    Ik bedoel, als we ouder zijn en een gezin hebben, sommige misschien kinderen en als we een job hebben, of dat we hier nog wel op zullen zitten?
    Ik zou hier graag blijven, als het hier blijft zoals het nu is. Met dezelfde leden enzo. :3
    En ja, meesten zullen zich hier wel niet mee bezighouden, maar degene die dat wel doen, zijn vrij om hun mening te vertellen.
    Zullen jullie hier dan nog zijn? (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ewigkeit schreef:
    Ik hoop van wel want Q is mijn favoriete site:9~


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Als ik ooit Quizlet-af ben, onthoud dan dat ik jullie allemaal ga missen.

    quizlet over 10 jaar... Nu beeld ik me in dat ik bijv een beroemde schrijver zou zijn en een interview aan het doen ben xD

    Interviewer: Tja Dominique, je boeken gaan als warme broodjes over de toonbank, weet je nog hoe je ooit begonnen bent?

    Ik: ja dat was 10 jaar geleden op een site genaamd Quizlet, ach de goede oude tijd.

    omg sorry jongens, weer teveel fantasie xD

    Voiceless schreef:
    Misschien wel, misschien niet. Het lijkt me wel leuk :')


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik blijf denk ik wel, wiehie.


    Smiling but close to tears.

    Stiekem vrees ik dat ik zelfs volgend jaar al gewoonweg geen tijd meer ga hebben om nog op Q te zitten...


    And the wheels just keep on spinnin'

    ik hoop dat ik er blijf op komen maar als ik geen tijd heb. ik ga wel iedereen missen dan.


    me, myself and i love music

    ik denk eigenlijk van niet maar hoop het eigenlijk wel


    Het komt wel goed schatje <3

    Ik denk wel, als Quizlet nog bestaat, dat ik er dan nog wel opzit. Misschien wat minder dan nu, maar ik zal deze site wel blijven bezoeken. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik hier over 10 jaar niet meer op zit, dan dwing ik mijn zoon/dochter gewoon om erop te zitten ghaha .:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou ik beloof dat ik als ik 45 jaar oud ben nog even langs kom oke!
    Whahaha :')


    I don't need words to feel those lips.

    ik hoop het wel ofzo, maar 10 jaar is best wel lang. Het ligt er gewoon aan of de mensen die er nu op zitten op Q blijven en de leden gemiddeld ouder zijn of dat het gewoon een site blijft voor tieners.


    Alis volat propriis

    over 10 jaar gaat Q internationaal (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Er zal toch een dag komen dat ik stop met Quizlet :'D Ik blijf hier niet m'n hele leven op zitten x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    hee iedereen praat hier wel over als bejaarde op Q zitten, maar hoe zit dat dan met Rutger?


    Alis volat propriis