• Jaahh, mijn broer,
    Ik ben hard bezig met mij huiswerk wand ik moet nog heel veel leren en dan komt die lul (me broer) weer binnen en dan trekt hij me plank van de muur en nu is alles er af gevallen en er zijn ook wat dingen kapot..
    en me ouders doen er helemaal niks aan ze zeggen : jahh.. ik kan er ook niks aan doen..
    en nu moet ik alles nog opruimen en me huiswerk en leerwerk maken..

    ...


    ailoveejoee.

    Verplicht hem dat hij het moet opruimen, zou ik doen. :')


    Tanya is de beste.

    das kut voor je miss moet je hem slaan ofso (a)


    I wish you were here.

    mijn broer is het lievelingetje, als hij wat doet dan kan het ook nooit kwaad, maar als ik wat doe dan moetik echt maken dat ik wegkom. ik moet ook altijd klusjes doen, mijn kamer opruimen, terwijl mijn moeder dat voor hém doet, pfffff


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    mijn broer is het lievelingetje, als hij wat doet dan kan het ook nooit kwaad, maar als ik wat doe dan moetik echt maken dat ik wegkom. ik moet ook altijd klusjes doen, mijn kamer opruimen, terwijl mijn moeder dat voor hém doet, pfffff


    Jaahh, ik ook, als hij wat wil kopen word het allemaal voor hem voor geschoten en als ik iets wil dat zeggen ze : nou nog ff sparen..


    ailoveejoee.

    nou suc6:P


    love is in the air... but i can't fly

    laat het liggen?

    Pliena schreef:
    Verplicht hem dat hij het moet opruimen, zou ik doen. :')


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Pliena schreef:
    Verplicht hem dat hij het moet opruimen, zou ik doen. :')


    Hope goes lost but never dies.

    gelukkig doet mijn broer het niet,
    het is alleen wel zo bij ons dat mn broer hier de beste is en alles. Hij mag doen en laten wat die wilt, en ik moet zn troep opruimen,
    maar aan de andere kant krijg ik veel van mn ouders (laatst met TH weer een dekbed & een nieuw shirt (: )

    maar, dat is idd wel kut, schreeuw naar hem? laat zien dat je het niet langer pikt.


    New Story!; Alles Wird Gut [Billshido]

    xDownOnYou schreef:
    gelukkig doet mijn broer het niet,
    het is alleen wel zo bij ons dat mn broer hier de beste is en alles. Hij mag doen en laten wat die wilt, en ik moet zn troep opruimen,
    maar aan de andere kant krijg ik veel van mn ouders (laatst met TH weer een dekbed & een nieuw shirt (: )

    maar, dat is idd wel kut, schreeuw naar hem? laat zien dat je het niet langer pikt.


    Dat schreewen werkt niet..:S


    ailoveejoee.

    Whatthehéck?!
    Waarom sloopt hij nou weer in godsnaam je plank, is er iets mis met hem of zo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?