• Ja
    serieus dus. Ik heb vandaag niets dan leuks gehad, weet je ;3
    -Paramore komt naar Rock Werchter -Hell yeah-, net op vrijdag en dan ben ik daar :')
    -Ik heb goede punten gekregen voor mijn mondeling Nederlands
    -Bij mij was het de enige keer dat onze leraar Engels blij keek als ik mijn mondeling deed. En als zij blij kijkt zit je goed.

    GOD ik ben zo zo zo happy 8D

    Gefeliciteerd _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oh, mijn titel is engels en nederlands tezamen :') dat moet dus i feel good zijn lol :')

    oooh, good 4 you (you go Annelies coco) :3
    Ik wil ook naar Rock Werchter - maar dan voor Florence + The Machine, Muse, The Temper Trap enz.

    Seriously though, I will cut a bitch als fun., Bat For Lashes, of JM ofzo op Rock Werchter komen e_e


    There are several things that I have been doing wrong.

    wat leeuk voor je! =)

    Dat is mooi.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben blij voor je! ^^
    > En ik pas je titel wel even aan. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben ook blij, want ik ben jarig. ^^

    En leuk dat je blij bent vandaag. ;D


    Let the Night embrace you

    Komt Paramore naar Rock Werchter? Niceeee. _O_


    Tanya is de beste.

    Ghahah,nice
    weetje ik was helemaal aan het stressen voor mijn spreekbeurt,wordt die naar volgende week verplaatst ;o

    en goosh, ik heb jou gebeld, mijn mama direct vragen gistre van wie was dat x'D


    The soul needs autumn.

    Makeachoice schreef:
    Ghahah,nice
    weetje ik was helemaal aan het stressen voor mijn spreekbeurt,wordt die naar volgende week verplaatst ;o

    en goosh, ik heb jou gebeld, mijn mama direct vragen gistre van wie was dat x'D

    hahaha lolol ;3 bij mij vragen die dat bijna nooit. wat heb jij gezegd ;o De geweldige Annelies? ajaaaa _O_

    @Pliena
    Hell yeah 8D

    Congrats =3

    Van Paramore is echt geweldig nieuws! Want ik kan dit jaar enkel de eerste of tweede dag naar Werchter en nu was mijn keuze snel gemaakt. :'D Ookal vind ik die dag buiten Green Day en Editors en Paramore dan niet echt goed.
    En geweldig dat je zo'n leuke dag had, altijd leuk!

    Ooh, ik wil ook naar paramoree D:
    maar ik ben ook zo blij, ik heb 83,1 procent
    op mijn rapport gehaald en eindelijk
    een nieuwe boekentas. x'D


    All this dampness is damp.