• Ik moest eens hard lachen om Quizlet,
    wat we wel niet hebben meegemaakt.
    Zoals ;

    het schaamhaar kind die steeds topics maakte
    over een date met rutger blabla.
    omg -melig, sorry. :')

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 21:16 ]

    hahaha :'DD
    die topics x'D

    MacGregor schreef:
    Dit vind ik grappig: Ik heb al een leven!! Jij nog niet zeker?? Zoek er dan 1 in de hel!! Trouwens mijn stembureau is gesloten en de Bimbo bitches zijn gewonnen!! Vanaf nu zijn wij het coolste groepje van quizlet en jullie en minst cool!!
    Ik lachte me echt dood om Pestkop x'd
    Haha, maarja. Het enige normale, wijze bericht dat ik in die topics heb gevonden kwam van Chasm x)
    Lach mijn domme, vroegere ik niet uit. );


    Only losers can act the way you do

    Reaper schreef:
    (...)
    Jaweeeel, you knew me o-o
    Nu wel, toen nog niet. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    over 2 dagen ben ik 2 jaar en 2 maanden lid -lolz-


    BAM!

    Pestkop schreef:
    (...)Lach mijn domme, vroegere ik niet uit. );

    Maar ik vind je vroegere ik helemaal niet dom.
    Ik vind het juist keischattig & amusant. :3
    Sorry. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Pestkop schreef:
    (...)Nu wel, toen nog niet. (nerd)

    Echt wel o-o Dude, ik ging al met je om sinds je op Quizlet kwam en nog tokiohotel00 heette. xd :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reaper schreef:
    (...)
    Echt wel o-o Dude, ik ging al met je om sinds je op Quizlet kwam en nog tokiohotel00 heette. xd :3
    Ik gebruikte je alleen maar om je ideeën hoor -gayhand-
    Bffé <3

    Haha, dat moest even. :'D

    Nee, serieus. Is dat echt? Volgens mij hebben wij elkaar leren kennen door het hippe groepje o-o


    Only losers can act the way you do

    er zijn hier veel vrienden gemaakt door groepjes :')

    Pestkop schreef:
    (...)Ik gebruikte je alleen maar om je ideeën hoor -gayhand-
    Bffé <3

    Haha, dat moest even. :'D

    Nee, serieus. Is dat echt? Volgens mij hebben wij elkaar leren kennen door het hippe groepje o-o

    apfoe. -cries- I'm gonna kill myself! -holds breath-
    Hm, why didn't I die?

    Apfoe, echt nieeeet. Ik kende jou al vanaaaaaf het begin. (: (cat) Want -denkt- ik wist eerst niet dat er een hippe groepje was want ik was toen heel de zomervakantie weg, en toen ik 1 dagje online kwam werd mijn gb onder gegooid door berichtjes van iedereen die dacht dat ik dood was. xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    VIP schreef:
    er zijn hier veel vrienden gemaakt door groepjes :')
    Nou stiekem mag ik jou niet.


    when words fail, music speaks.

    Reaper schreef:
    (...)
    apfoe. -cries- I'm gonna kill myself! -holds breath-
    Hm, why didn't I die?

    Apfoe, echt nieeeet. Ik kende jou al vanaaaaaf het begin. (: (cat) Want -denkt- ik wist eerst niet dat er een hippe groepje was want ik was toen heel de zomervakantie weg, en toen ik 1 dagje online kwam werd mijn gb onder gegooid door berichtjes van iedereen die dacht dat ik dood was. xd
    -cheers selfmurder- Aw, why didn't you die? ): (nerd) (nerd)

    Nu weet ik het weer. Iedereen dacht dat jij dood/ontvoerd was ofzoiets in de aard omdat jij weg was zonder iets te zeggen en omdat jij in Israël (of Irak?) zat. Haha. _O_


    Only losers can act the way you do

    Pestkop schreef:
    (...)-cheers selfmurder- Aw, why didn't you die? ): (nerd) (nerd)

    Nu weet ik het weer. Iedereen dacht dat jij dood/ontvoerd was ofzoiets in de aard omdat jij weg was zonder iets te zeggen en omdat jij in Israël (of Irak?) zat. Haha. _O_

    I don't knoooooow -cries-

    Ghehe, ik zat in Iran en ik wist het zelf ook niet eens. o-o Volgens mijn ma zou ik eerst pas een week later gaan en de volgende dag stond ze daar met koffers en al van 'we gaan' ._. En Iran deed het internet zo sloom en kut en alleen mn oom had internet dus moest ik naar hem toe. x3 Ik vond het echt vet droog dat iedereen dacht dat ik dood was XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Pestkop schreef:
    Ik spamde elk gastenboek vol met dat, maar het werkte niet, dus opende ik een topic om het nog eens te proberen. Haha., Het ontstaan van het hippe groepje, Haha, jonge, ik schaam me echt. Mijn dreigementen. Whaha. :'D, Topic waarin mensen moesten stemmen wie het coolste was, haha. (nerd), Topic over het schaamhaarmeisje
    Volgens mij zijn die topics van de ruzie verwijderd, want die vind ik niet meer terug. Omg, eigenlijk ben ik helemaal nog niet zo lang 'deftig', daarmee bedoel ik dat ik fatsoenlijk typ enzo. ._.

    Geweldig, haha!

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2010 - 9:27 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Overboard schreef:
    (...)Nou stiekem mag ik jou niet.


    Wie zegt dat ik jou mag dan :')

    Reaper schreef:
    (...)
    apfoe. -cries- I'm gonna kill myself! -holds breath-
    Hm, why didn't I die?

    Apfoe, echt nieeeet. Ik kende jou al vanaaaaaf het begin. (: (cat) Want -denkt- ik wist eerst niet dat er een hippe groepje was want ik was toen heel de zomervakantie weg, en toen ik 1 dagje online kwam werd mijn gb onder gegooid door berichtjes van iedereen die dacht dat ik dood was. xd


    Omg, mensen maken zichzelf dood in een topic hiero XD