• Ik moest eens hard lachen om Quizlet,
    wat we wel niet hebben meegemaakt.
    Zoals ;

het schaamhaar kind die steeds topics maakte
    over een date met rutger blabla.
    omg -melig, sorry. :')

[ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 21:16 ]

Hahahaha omg wat een kleine kinderen (krul)
    Daarmee vergeleken is Quizlet qua niveau wel gestegen ja :')

[ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 21:45 ]

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Pestkop schreef:
    (...)Op een dag besloot iemand 'Het Hippe Groepje' op te richten. Daar zaten een paar mensen in, waaronder ik, hoewel ik geen één van de andere 'leden' kende. Die kregen dan ruzie met personen die MCR goed vonden, ik weet niet meer waarom. Het hippe groepje werden de Bimbo Bitches genoemd, waardoor zei de fans van MCR, de MCR-Sletten noemden. Zo werden er heel veel topics geopend met ruzie over dat die van de MCR-Sletten dat kleurtje niet mocht gebruiken omdat iemand van de Bimbo Bitches dat al gebruikte. En topics over welk groepje het coolste was, etc. (nerd)

kansloos :')
    maar wel grappig x'D

Clockwise schreef:
    Hahahaha omg wat een kleine kinderen (krul)
    Daarmee vergeleken is Quizlet qua niveau wel gestegen ja :')
    Ik weet het. Je wilt niet weten hoe blij ik ben nu dat dat allemaal achter de rug is en dat ik volwassener ben geworden. =3

Only losers can act the way you do

O dat schaamhaarkind heb ik gemist? ;o

when words fail, music speaks.

Whipple schreef:
    (...)
    kansloos :')
    maar wel grappig x'D
    Moet ik topics opzoeken van vroeger? Dan ga je het nog kanslozer vinden. Haha. Maar dan ga ik me wel schamen. (nerd)

Pestkop schreef:
    (...)Ik weet het. Je wilt niet weten hoe blij ik ben nu dat dat allemaal achter de rug is en dat ik volwassener ben geworden. =3

Ghehehe, eigenlijk had ik er wel bij willen zijn :Y)
    Maar toen ik nog niet zo lang op Q zat, was ik alleen maar bezig met stories schrijven en lezen enzo. Volgens mij wist ik niet eens dat er een forum was haha :')

Pestkop schreef:
    (...)Moet ik topics opzoeken van vroeger? Dan ga je het nog kanslozer vinden. Haha. Maar dan ga ik me wel schamen. (nerd)

Ja, omg, doe! :'D

Pestkop schreef:
    (...)Moet ik topics opzoeken van vroeger? Dan ga je het nog kanslozer vinden. Haha. Maar dan ga ik me wel schamen. (nerd)

zoek maar op,
    ik ben wel benieuwd (A)

8]

VIP schreef:
    (...)

JAA!
    Toen we nog met z'n allen hier waren (ll')

Wat een geweldige tijd<3

O ja! Er waren ook nog allemaal mensen die beweerde dat ze seks hadden met Tom Kaulitz op het vliegtuig, op de wc,... en sommige beweerden dan weer dat ze het lief van Bill Kaulitz waren en dat ze hem hadden ontmaagd. Mooie tijden. ='3

Haha, nu ben ik echt aan het hopen dat er nog eens zo'n schaamhaarkind komt :')

Home is now behind you. The world is ahead!

Pestkop schreef:
    O ja! Er waren ook nog allemaal mensen die beweerde dat ze seks hadden met Tom Kaulitz op het vliegtuig, op de wc,... en sommige beweerden dan weer dat ze het lief van Bill Kaulitz waren en dat ze hem hadden ontmaagd. Mooie tijden. ='3

ja daar heb ik ook wel eens over iets gelezen toen =3 hahaha :'DD

Sid schreef:
    Haha, nu ben ik echt aan het hopen dat er nog eens zo'n schaamhaarkind komt :')

Dan maak jij toch gewoon een topic aan waarin je vertelt dat je wel drie schaamhaartjes hebt en met Rutger date? :Y)

Stiekem hoop ik met je mee

Clockwise schreef:
    (...)
    Dan maak jij toch gewoon een topic aan waarin je vertelt dat je wel drie schaamhaartjes hebt en met Rutger date? :Y)

Stiekem hoop ik met je mee

Naaah, ik vertel wel dat ik Justin Bieber heb ontmaagd ;D

Home is now behind you. The world is ahead!

Sid schreef:
    (...)

Naaah, ik vertel wel dat ik Justin Bieber heb ontmaagd ;D

Nou oke, dat vind ik ook goed hoor (nerd)