• Ik moest eens hard lachen om Quizlet,
    wat we wel niet hebben meegemaakt.
    Zoals ;

    het schaamhaar kind die steeds topics maakte
    over een date met rutger blabla.
    omg -melig, sorry. :')

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 21:16 ]

    Maar Derya die zomer van 2008 was echt geweldig hahah. Goede tijden, goede tijden.
    Iedereen was dik verslaafd, gaan ze al die verslaafden eraf kicken toen was de site echt dood gewoon hahahaha.

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2010 - 9:22 ]


    when words fail, music speaks.

    Oh dat was best grappig toen der tijd. Maar nu is iedereen ouder, en de meeste, ook wijzer. Ik heb een hele hoop mee gemaakt op mijn oude account, die heb ik ondertussen wel geinactiveerd. Zomer 2008 was geweldig, bijna nog allemaal TH fans, dat hield ons wel allemaal bij elkaar. Noujha mooie tijden om naar terug te kijken. <3


    -

    Ik spamde elk gastenboek vol met dat, maar het werkte niet, dus opende ik een topic om het nog eens te proberen. Haha., Het ontstaan van het hippe groepje, Haha, jonge, ik schaam me echt. Mijn dreigementen. Whaha. :'D, Topic waarin mensen moesten stemmen wie het coolste was, haha. (nerd), Topic over het schaamhaarmeisje
    Volgens mij zijn die topics van de ruzie verwijderd, want die vind ik niet meer terug. Omg, eigenlijk ben ik helemaal nog niet zo lang 'deftig', daarmee bedoel ik dat ik fatsoenlijk typ enzo. ._.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 22:26 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha Siham 8D. Siham was echt geniaal.


    when words fail, music speaks.

    Overboard schreef:
    Haha Siham 8D. Siham was echt geniaal.
    Ja. :'D En tijdens die ruzie zeiden die MCR Sletten altijd: "Siham, wat is dat nu voor een naam? Zie het hammetje daar lopen." Ofzoiets. Haha.


    Only losers can act the way you do

    Whahahaha.. :D Niet meegemaakt, zit nog niet heeeeeel lang op quizlet. sinds september 2009 ofzo
    <3


    Simple, but effective.

    Pestkop schreef:
    Ik spamde elk gastenboek vol met dat, maar het werkte niet, dus opende ik een topic om het nog eens te proberen. Haha., Het ontstaan van het hippe groepje, Haha, jonge, ik schaam me echt. Mijn dreigementen. Whaha. :'D, Topic waarin mensen moesten stemmen wie het coolste was, haha. (nerd), Topic over het schaamhaarmeisje, Ik die ging spammen, haha. :'D
    Ik denk dat die topics met heel die ruzie, dat die verwijderd zijn, want die vind ik niet meer terug. Omg, eigenlijk ben ik helemaal nog niet zo lang 'deftig', daarmee bedoel ik dat ik fatsoenlijk typ enzo. ._.

    Ghaha, omg. :'D


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Ghaha, omg. :'D
    Ik schaam me echt diep voor die tijd. :'D


    Only losers can act the way you do

    CHAOS schreef:
    Haha ja daar heb ik over gehoord.
    En die ruzie tussen de Bimbo Bitches en de MCR Sletten ofzo.
    Was wel lachen altijd :'D

    Ik zat bij de Bimbo Bitches maar ik was toen volgens mij op vakantie dus ik heb ik toen heel die ruzie gemist o-o. xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahahaha omg. :')
    Die stemtopics over die bitches hahaha x)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Pestkop schreef:
    (...)Op een dag besloot iemand 'Het Hippe Groepje' op te richten. Daar zaten een paar mensen in, waaronder ik, hoewel ik geen één van de andere 'leden' kende. Die kregen dan ruzie met personen die MCR goed vonden, ik weet niet meer waarom. Het hippe groepje werden de Bimbo Bitches genoemd door de fans van MCR, waardoor zij de fans van MCR, de MCR-Sletten noemden. Zo werden er heel veel topics geopend met ruzie over dat die van de MCR-Sletten dat kleurtje niet mocht gebruiken omdat iemand van de Bimbo Bitches dat al gebruikte. En topics over welk groepje het coolste was, etc. (nerd)

    Jaweeeel, you knew me o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Pestkop schreef:
    (...)Ja. :'D En tijdens die ruzie zeiden die MCR Sletten altijd: "Siham, wat is dat nu voor een naam? Zie het hammetje daar lopen." Ofzoiets. Haha.
    Wtf? Haha ze noemde zich altijd Paris xd.


    when words fail, music speaks.

    Bffé <3 hahaha


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Pestkop schreef:
    Ik spamde elk gastenboek vol met dat, maar het werkte niet, dus opende ik een topic om het nog eens te proberen. Haha., Het ontstaan van het hippe groepje, Haha, jonge, ik schaam me echt. Mijn dreigementen. Whaha. :'D, Topic waarin mensen moesten stemmen wie het coolste was, haha. (nerd), Topic over het schaamhaarmeisje, Ik die ging spammen, haha. :'D
    Ik denk dat die topics met heel die ruzie, dat die verwijderd zijn, want die vind ik niet meer terug. Omg, eigenlijk ben ik helemaal nog niet zo lang 'deftig', daarmee bedoel ik dat ik fatsoenlijk typ enzo. ._.


    Dat stemtopic is geniaal :'D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dit vind ik grappig: Ik heb al een leven!! Jij nog niet zeker?? Zoek er dan 1 in de hel!! Trouwens mijn stembureau is gesloten en de Bimbo bitches zijn gewonnen!! Vanaf nu zijn wij het coolste groepje van quizlet en jullie en minst cool!!
    Ik lachte me echt dood om Pestkop x'd
    Haha, maarja. Het enige normale, wijze bericht dat ik in die topics heb gevonden kwam van Chasm x)


    Where there is a sea there are pirates...