• Hhahaha, ja.
    Mijn vader had post gekregen van een oom. Hij woont in Duitsland, en bijna heel onze familie (nee, dat is niet veel, daar niet van) heeft ruzie met 'm, behalve mijn vader dus. Nu heb ik die man één keer in mijn leven gezien, maar oke.
    Vandaag kreeg me vader dus zo post. Een foto in een envelop - van toen hij klein was. Maar, er zat ook echt alleen die foto in. Niet een briefje - een vraag of we nog wel leefden ofzo. Nee, die man heeft gewoon 3.40 betaald, om met het vliegtuig die foto te laten bezorgen.
    Echt, ik heb me dood gelachen xd

    Hebben jullie ook 'verloren' familie, zo ja, waar? (krul)
    <3

    Verre familie in Amerika. x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Een tante uit Australië.
    En een oom uit Nieuw-Zeeland :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Bijna bij alle continenten.
    Ik ken de helft van m'n tantes en ooms niet eens.


    I've got your back like a bra strap.

    hihi ik ben zelf verloren - woont in suriname x'D

    En verder heb ik nog in belgie, nederland, hier, amerika, Frans-Guyana en nog veeel meeeer landen x'D


    Get back motherfuckerz'

    ik heb heel veel familie in Suriname wonen ;]


    It's not the same without you.

    Niet dat ik weet, al zit mijn tante wel voor de helft van het jaar in andere landen. :]

    ergens in rusland ofzo, woont nog een opa, en mijn oom en neefjes wonen in Hongarije maar daar hebben we nog wel contact mee.


    Live life like a raver.

    Ja, ik heb mijn vader's kant behalve 1 broer van hem 10 jaar niet gezien.


    when words fail, music speaks.

    Londen, Rusland, & soort van familie in Parijs.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn tante/oom hebben geen contact met de familie, omdat iedereen boos op ze is ofzo?
    Behalve mijn andere oom/tante en mijn ouders. :9~


    Smiling but close to tears.

    MIjn familie komt en woont gewoon in Nederland, maar mijn 'schoon' familie (dat kan je eigenlijk pas zo noemen als je getrouwd bent, maar oke) komt uit Indonesië, dus daar woont dan ook nog wat familie.
    Oh en ik heb een soort van tante, neefje en nichtje die in Amerika wonen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 11:29 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn papa komt uit Marokko, dus heel zijn familie woont daar. Wel lekker handig, wij gaan dus ieder jaar een maand in de zomer naar Marokko en ik vind het daar echt leuk, gezellig, warm, ...


    If we had not a soul, music would have created it.

    thegirl schreef:
    Mijn papa komt uit Marokko, dus heel zijn familie woont daar. Wel lekker handig, wij gaan dus ieder jaar een maand in de zomer naar Marokko en ik vind het daar echt leuk, gezellig, warm, ...


    -jaloers-
    Mijn échte papa komt ook uit Marokko, maar m'n ouders zijn gescheiden, en ik zie hem nu niet vaak, want hij woont in Marokko. o.o


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    (...)

    -jaloers-
    Mijn échte papa komt ook uit Marokko, maar m'n ouders zijn gescheiden, en ik zie hem nu niet vaak, want hij woont in Marokko. o.o


    Oh, dat is wel jammer. Bezoek je hem daar dan niet veel?


    If we had not a soul, music would have created it.

    thegirl schreef:
    (...)

    Oh, dat is wel jammer. Bezoek je hem daar dan niet veel?


    Nee.
    Maar mijn oom uit marokko komt wel soms langs.
    Maar eigenlijk zit m'n echte papa in de gevangenis in marokko. o.o


    Smiling but close to tears.