Vampira schreef:
ik denk eerder dat iedereen dat denkt omdat jongens niet echt vaak hun gevoelens uiten en meiden wel...volgens mij ligt het gewoon aan de persoon zelf en niet aan het geslacht...jongens durven het volgens mij alleen niet toe te geven...in de meeste gevallen...
geen mening,
er is een verschil tussen verliedheid en ook echt verliefd zijn,
meisjes hebben vaker last van wat ik noem 'verliefdheid', terwijl slechts enkelen ook écht verliefd zijn,
jongens tonen hun emoties veel minder snel, dus is het moeilijk te zien.
Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.
Dat ligt echt aan de persoon zelf. Ik ben dus helemaal niet snel verliefd. Ik weet ook niet wat jongens voelen, dus ik weet het niet echt
Maar ik denk dat jongens ook wel snel verliefd worden hoor! Nou misschien zijn ze ook wel eerder players
MrsArmstrong schreef:
weet niet; jongens tonen hun emoties minder snel dan meisjes, dus ...
Jongens, geef gewoon jullie mening hierover, dan weten we het direct!
Ik dacht altijd van wel, omdat meisje volgens mij sneller hun gevoelens naar het ander geslacht durven uiten. Op de normale manier dan. Maar mijn vriend was wel eerder verliefd op mij en heeft dat ook eerder duidelijk gemaakt dan ik. Dus, ingewikkelde vraag? ;x
[ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 17:03 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Ligt eraan.. Jongens uiten hun emoties anders. Jongens zijn van 'Wat een lekkerding' (ofso) en meisjes zijn zoals 'Hij is zo leuk!' Meisjes praten ook vaker over hun gevoelens.