• Ja, ik wil graag Uggs hebben. Maar ik weet dus echt niet van welke site of winkel ik ze moet halen. Weet iemand dat die ook Uggs heeft? (:
    Dankje!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zou naar een winkel gaan voor Uggs. Dan weet je gelijk welke maat je moet nemen, en welke het leukst staan.


    it's so empty living behind these castle walls

    In de betere schoenenwinkel moet je ze soieso hebben. Anders een chekken op een officiele site - en ze daar bestellen?

    Nu nog? Is het dan al niet te warm?
    Je kan ze iig bij de Invito kopen en hier kan je ze bestellen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    BOUM schreef:
    Ik zou naar een winkel gaan voor Uggs. Dan weet je gelijk welke maat je moet nemen, en welke het leukst staan.


    Tja. Maar ik kom 1 2 3 niet zomaar in Emmen en ik woon in een dorp. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb uggs, maar die zijn van meer dan een jaar geleden. Je kunt ze gewoon in van die wat duurdere schoenenwinkels kopen volgens mij, en anders kan je ze via internet bestellen.


    I recycle my thoughts.

    Die zijn zooo lelijk, maar zitten zo lekker! :9~
    Ik weet niet meer waar ik ze gehaald heb, je kunt ze overal halen! ;p


    -

    Ik heb ze van de Van Haren, haha. Het zijn wel neppe, maar dat boeit me niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou ze voor geen goud willen hebben, dus ik weet niet waar je ze kan kopen.


    when words fail, music speaks.

    Ik heb er ook, geen echte natuurlijk want die zijn veel te duur -_-
    Ik heb ze gekocht in de New look =)


    Stop wishing, Start doing..

    BOUM schreef:
    Ik zou naar een winkel gaan voor Uggs. Dan weet je gelijk welke maat je moet nemen, en welke het leukst staan.


    your eyes are like stars in the night.

    Je moet niet de echte gaan kopen. Die zijn echt shit.


    All this dampness is damp.

    Hosselaar schreef:
    Ik zou ze voor geen goud willen hebben, dus ik weet niet waar je ze kan kopen.


    I need you like a heart needs a beat

    Hosselaar schreef:
    Ik zou ze voor geen goud willen hebben, dus ik weet niet waar je ze kan kopen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik heb neppe uggs. ik gebruik ze als sloffen want ik vind ze lelijk hahah, dus geen idee waar je ze kan kopen ^^


    T O K I O H O T E L < 3

    Je kan ze in Torfs kopen. Geen idee of jullie die hebben ;d maar ik zeg je wel, als je ze lang draagt, loop je dr scheef in. Ik heb vandaag in de spiegel gekeken met mn uggs aan, en het is net alsof ik een miskraam ben ofzo ;p


    Life begins at the end of your comfort zone