• Ik moet op school voor Zedenleer een soort werkstuk maken over orgaandonatie. Maar dat heeft mij eigenlijk heel hard aan het denken gezet. Of ik het ooit zelf toe zal laten om ja te zegen bij een familielid dat gestorven is, of dat ik het later als ik dood ben ook zal willen dat iets uit mijn lichaam word gehaald.
    En nu begon ik me af te vragen wat jullie er van vinden en/of jullie het zelf zullen toe laten bij jezelf of een familielid?

    Als ik dood ben mogen ze van mij. Ik ben dan toch dood en als ik er mensen hun leven kan mee redden, waarom niet? (:


    Never run out of reasons to smile...

    sacred schreef:
    Ik weet niet of ik donor wil zijn/worden. Het klinkt misschien egoïstisch, maar ik wil graag 'heel' dood gaan, en dood zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik denk dat ik dat niet wil, niet egoïstisch bedoeld ofzo, maar ik vind het een eng idee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ik dood ben mogen ze al mijn organen hebben =)
    Ze redden er andere levens mee en btw ge ze toch dood :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind het echt heel eng, ja ik weet dat ik dan al dood ben, maar tog x'D
    Ik weet nog niet zeker wat ik zal doen...


    Get back motherfuckerz'

    ik zou echt zo geen donor willen worden .. naja tenzij het iemand is die ik ken miss... maar denk het niet..

    Ik ben zelf orgaandonor, keuze 1. Ik vind dat je andere mensen een kans tot leven moet geven. Zelf gebruik je het toch niet meer, dus doe er dan nog wat goeds mee en geef iemand anders een stukje van zijn/haar leven terug.


    Bored.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 21:14 ]

    Als ik dood ben mogen ze alles van me gebruiken behalven mijn ogen.
    daar heb ik de wereld mee gezien. [a]
    Ja dan kan je ook wel zeggen, met je benen heb je er over gelopen., maar dat vind ik anders.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb er nog nooit eeder over nagedacht. Ik denk welk dat ik mensen organen van me zou willen geven, ik ben er dan toch niets meer mee.


    Tanya is de beste.

    Ik wil wel donor worden. Ik bedoel maar; je hebt er immers niet meer aan.
    Alleen mijn huid of zo, mogen ze niet van gezicht en romp afhalen, wel van mijn benen. En mijn ogen wil ik het liefst houden, netvlies mogen ze wel hebben, maar ik heb slecht zicht dus daar hebben ze niks aan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou men organen enkel aan familie doneren of vrienden, niet aan vreemden. De organen van men ouders zou ik ook niet wegschenken tenzij ze het mij voor hun dood zouden gezegt hebben dat ze dat wilden

    In 1 woord: Nee!
    Ze moeten van me afblijven..
    ja sorry klinkt misschien hard..
    maar ik kan het niet over me hart krijgen..
    me ma wil het wel,, maar als ze dood is he,, en ze raken ook maar iets van der aan om een orgaan te doneren, ik bijt hun vingers eraf,, moet er echt niet aan denken!


    Nvt

    Ik wil donor worden. Ik ben toch dood en ik wil niet met een schuldgevoel en een lichaam zonder bruikbare organen naar boven gaan.
    Maar ik wil niet dat iemand mijn organen krijgt die geen donor is.

    Ik wil mijn organen alleen aan familie of vrienden geven.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.