• Lol, ik doe totaal geen moeite voor Aardrijkskunde en zeker nu niet. We moeten tegen morgen iets maken rond de actualiteit, maar ik vind geen passende krantenkoppen. Deels omdat ik het op het internet opzoek omdat wij geen krant hebben :') Maar heeft er iemand hier krantenartikels die over de dingen gaan die onlangs gebeurt zijn? Liefst aardrijkskundige dingen :') En ik moet ze kunnen situeren op een kaart.

    Doe iets over Haïti?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eh, van die aardbeving in...
    Wacht, ik zal eens gaan kijken (:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 18:42 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zoek over de aardbevingen in Haïti/Turkije of een tornado in Frankrijk of zo..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, wou ik doen + ik moet er drie hebben, maar ik vind niets meer op de site van Het Laatste Nieuw ,__, of ik ben gewoon blind.

    Neem de aardbeving van Chili (die was 10x erger dan die van Haïti, alleen merk je het niet zo hard, omdat de huizen daar er beter tegen bestand zijn)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wacht volgens mij weet ik iets. Ik zoek het even op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gevonden

    Gaat over dat de aardas waarschijnlijk is verplaatst door de aardbeving in Chili.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    de aardbeving in Chilli

    Voor de duidelijkheid; Ik zoek de artikels zelf, niet afkomen met 'Je kan over dat doen' want ik vind gewoon de artikels niet meer :')

    Conspiracy schreef:
    Voor de duidelijkheid; Ik zoek de artikels zelf, niet afkomen met 'Je kan over dat doen' want ik vind gewoon de artikels niet meer :')

    Ik heb even gekeken op HLN en inderdaad, ik vind ze ook niet :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aardbeving Turkije, gepost op 8/03 11u27
    Recent dus (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ahah nu je aardrijkskunde zegt; ik heb morge PTA- bedankt dat je me herinnerde:P
    ik ga maar ff lere
    was het helemaal vergeten:X


    we were always meant to say goodbye.

    Okay, mijn papa heeft gisteren alle kranten weggedaan... Ik kan je dus niet meer helpen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nog twee
    die passend kunnen zijn
    Nummer 3

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 18:58 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right