• ////

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:41 ]

No growth of the heart is ever a waste

Dat is toch ergens in Overijssel ofzo? De naam komt me bekend voor..

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Ik ken die naam wel, maar ik ben er nog nooit geweest.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik ben alleen in Putten (Gelderland)geweest. Daar levenden ze al in mijn ogen in de middeleeuwen. (Sorry als ik iemand nu beledig)

[ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 18:25 ]

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Een of ander eiland in het Kanaal is ook zo. Daar mag je niet met de auto rijden, hebben ze de kleinste gevangenis ter wereld, slechts 2 politiemensen en mogen/mochten mannen hun vrouw slaan, als het ding waarmee je sloeg niet groter was dan een takje en het niet bloedde..

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

//

[ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:56 ]

No growth of the heart is ever a waste

IK BEN DAAR GEWEEST. Geniaal dorpje! Als we daar zijn eten we altijd bij de Jappie's ofzo, want daar hebben ze vet lekkere patat. Dus; doen! LOL

"Let them eat cake!"

Ik heb er veel over gehoord, volgens mij is het echt heel erg interesant om daar heen te gaan. Moet je zeker doen Sam!

Wie du mir, so ich dir.

ik woon er zo'n 20 minuten vanaf ;p maar ben er verder nog nooit geweest. ik woon in nunspeet en daar heb je ook nog van die streng christelijken, geen tv en de meisjes dragen alleen rokken enz..

I love Marshawk

Willen ze daar eigenlijk wel bezoekers? Ik dacht dat zo'n gemeenschappen erg gesloten waren.

Home is now behind you. The world is ahead!

stupidlambx schreef:
    ik woon er zo'n 20 minuten vanaf ;p maar ben er verder nog nooit geweest. ik woon in nunspeet en daar heb je ook nog van die streng christelijken, geen tv en de meisjes dragen alleen rokken enz..

Een vriendin van mij komt vaak in Nunspeet. Ze heeft me nooit verteld dat het daar zo christelijk is?

"Let them eat cake!"

niet heel erg! maar sommige mensen zijn nog steeds zo ouderwets ;|

I love Marshawk

Ik kom er best vaak want mijn nicht en haar man en 3 zoontjes wonen daar en ik heb veel vrienden daar vandaan maar geloof me!
    Alleen de oude mensen daar zijn nog zo de rest is helemaal niet zoals ze zeggen en is het net als elk andere stad of dorp x'D
    Ze zijn vaak best wel brutaal en spoken van alles uit x'D

dream, dare, fly!

stupidlambx schreef:

Haha dat heb je in zo veel steden en dorpen nog ;)
    Hier in Kampen hebben ze die ook maar dat is gewoon een apart geloof (vaak de Hervormd Gereformeerde gemeente/kerken) en in bijna elke stad of dorp heb je er nog wel een paar van zitten (:

dream, dare, fly!

stupidlambx schreef:

daar kwam ik heel vaak! Nu alleen nog maar vlak na kerst, als me opa moet preken in Elspeet

Never forget the things that make you smile