• Oké vul in wat jij zou kiezen

    1. Zou je liever een hand mest eten of 1000 bromvliegen?
    2. Wil je liever een grote tattoo van Paris Hilton op je rug of een sterretje op je wang?
    3. Wil je liever je huisdier vermoorden of toestaan dat 70 kinderen in afrika sterven die je niet kent.
    4. Wil je liever een oog kwijt raken (je mag ooglapje) of eten niet meer kunnen proeven.
    5. Zou je liever je hele leven de hik hebben of om de 2 uur moeten kotsen (maar je verliest geen kilo's)
    6. Zou je liever al je tanden en wimpers kwijtraken of een hazenlip hebben die ongeneselijk is?
    7. Zou je liever met een vieze man van 60 trouwen of baardgroei krijgen (je mag scheren :P)
    8. Zou je liever nooit meer tv kunnen kijken en computeren of voor eeuwig een buitenboord beugel moeten.
    9. Wil je liever lijkbleek zijn, pikzwart of blauw?
    10. Zou je liever je hele leven elke avond zuurkool en witlof moeten eten of een onafscheerbare doorlopende wenkbrauw hebben?

    Kies maar :P

    1. 1000 bromvliegen en dan vermalen tot pap :P
    2. Paris op mijn rug, dat kan ik nog verbergen :)
    3. Toestaan dat 70 kinderen in afrika sterven die je niet kent want die sterven toch om de 8 seconden (sorry kindjes maar als ik mijn huisdier vermoord word ik gek omdat ik het dan zelf moet doen)
    4. Een oog kwijt raken (je mag ooglapje) want ik ben dol op eten
    5. Om de 2 uur moeten kotsen (maar je verliest geen kilo's)
    6. Zou je liever al je tanden en wimpers kwijtraken, ik vind een hazelip erg lelijk behalve natuurlijk als je hem mag genezen maar dat mag niet
    7. Met een vieze man van 60 trouwen en hopen dat hij snel dood gaat of hem een ''ongelukje'' laten krijgen
    8. Nooit meer tv kunnen kijken en computeren dan zoek ik maar een andere hobby :)
    9. Lijkbleek dan maar
    10. Zuurkool & witlof dan moet ik er maar mee leven

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 16:50 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    1.Geen eigenlijk, maar als het echt moet, doe maar die vliegen ;D vraag alleen niet waarom ;p

    2. tattoo van Paris Hilton, ik zou dan gewoon nooit mijn rug laten zien, en je wang kun je niet verbergen x)

    3.Die vind ik echt moeilijk ;s. Dus, géén ;D

    4.Eten niet meer kunnen proeven, dat raak je denk ik wel gewend, maar een oog kwijtraken? Bah ;p

    5.kotsen, want de hik is niet op de 2 uur. En dan heb je een excuus om niet naar school te gaan. Je kotst het toch maar onder (:

    6. Echt waar! GEEN!

    7.haha ;p doe maar... die man van 60, want dan ga ik gewoon direct scheiden =D

    8.voor eeuwig een buitenboord beugel. Internet is té belangrijk voor me ;p

    9.lijkbleek

    10.elke avond zuurkool en witlof moeten eten. Want, als ik toch niks zou kunnen proeven (vraag 4) proef ik toch niks =D


    You’re falling into history.

    Wat een vragen ook x]


    No growth of the heart is ever a waste

    1. Zou je liever een hand mest eten of 1000 bromvliegen?
    Wel, vliegen zitten ook op mest dus in feite eet je bij beide stront... Ik ga voor de mest dan toch denk ik. :l
    2. Wil je liever een grote tattoo van Paris Hilton op je rug of een sterretje op je wang?
    Sterretje op mijn wang! :l
    3. Wil je liever je huisdier vermoorden of toestaan dat 70 kinderen in afrika sterven die je niet kent.
    Hier ga ik heel egoïstisch zijn, maar ik red mijn huisdier. :$
    4. Wil je liever een oog kwijt raken (je mag ooglapje) of eten niet meer kunnen proeven.
    Geen van beide boeit mij. Misschien verlies ik liever mijn smaak, zodat ik de mest van hierboven niet proef. :'D
    5. Zou je liever je hele leven de hik hebben of om de 2 uur moeten kotsen (maar je verliest geen kilo's)
    De hik.
    6. Zou je liever al je tanden en wimpers kwijtraken of een hazenlip hebben die ongeneselijk is?
    Wat is een hazenlip?
    7. Zou je liever met een vieze man van 60 trouwen of baardgroei krijgen (je mag scheren )
    baardgroei
    8. Zou je liever nooit meer tv kunnen kijken en computeren of voor eeuwig een buitenboord beugel moeten.
    Nooit meer tv en computeren dan :l
    9. Wil je liever lijkbleek zijn, pikzwart of blauw?
    lijkbleek <3
    10. Zou je liever je hele leven elke avond zuurkool en witlof moeten eten of een onafscheerbare doorlopende wenkbrauw hebben?
    wenkbrauw :l


    Let the Night embrace you

    1. 1000 vliegen.
    2. Sterretje op wang.
    3. 70 kinderen in Afrika
    4. Ooglapje.
    5. De hik.
    6. uuuuh, srsly idunno.
    7. Baardgroei.
    8. Dunno.
    9. Bleek.
    10. ew?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ivan schreef:
    Wat een vragen ook x]


    Quiet the mind, and the soul will speak.