• Ik ga morgen met mijn klas naar het brandwondencentrum en daar heb ik dus helemaal geen zin in.Het mag héél cru klinken, maar ik vind het gewoon vies om naar mensen te kijken die helemaal verbrand zijn en ik heb er echt geen zin in! Nog zo'n mensen hier?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vind dat ook ranzig hoor :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja en ik ben ook "bang" van mentaal gehandicapte mensen, hoe erg het ook mag klinken. Ik vind ze gewoon raar, ook al weet ik dat ze me niets doen of zo. Echt als er zo iemand naast mij staat ga ik altijd helemaal aan de andere kant staan.

    Conspiracy schreef:
    Ja en ik ben ook "bang" van mentaal gehandicapte mensen, hoe erg het ook mag klinken. Ik vind ze gewoon raar, ook al weet ik dat ze me niets doen of zo. Echt als er zo iemand naast mij staat ga ik altijd helemaal aan de andere kant staan.


    Oh, dat heb ik ook hoor.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)

    Oh, dat heb ik ook hoor.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ravel schreef:
    Ik vind dat ook ranzig hoor :Y)

    En zelf denk ik niet dat die mensen dat zoo leuk vinden,dat daar zo iemand zit op te gapen.

    Closure schreef:
    (...)

    Oh, dat heb ik ook hoor.

    Ik weet dat ik niet de enige ben (: maar ik vind 't wel gemeen klinken als ik het zelf zeg van: Ik ben bang van die mensen.

    Conspiracy schreef:
    Ja en ik ben ook "bang" van mentaal gehandicapte mensen, hoe erg het ook mag klinken. Ik vind ze gewoon raar, ook al weet ik dat ze me niets doen of zo. Echt als er zo iemand naast mij staat ga ik altijd helemaal aan de andere kant staan.


    your eyes are like stars in the night.

    Conspiracy schreef:
    Ja en ik ben ook "bang" van mentaal gehandicapte mensen, hoe erg het ook mag klinken. Ik vind ze gewoon raar, ook al weet ik dat ze me niets doen of zo. Echt als er zo iemand naast mij staat ga ik altijd helemaal aan de andere kant staan.
    Mentaal gehandicapten heb ik ook wel moeite mee, omdat je er niet normaal mee kan communiceren. Maar ik zie niet in wat er mis is met verbrande mensen? Het zijn nog gewoon mensen, en je kunt er normaal mee communiceren, dus nja.. dat ligt dan aan mij denk ik.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mentaal gehandicapten heb ik ook wel moeite mee, omdat je er niet normaal mee kan communiceren. Maar ik zie niet in wat er mis is met verbrande mensen? Het zijn nog gewoon mensen, en je kunt er normaal mee communiceren, dus nja.. dat ligt dan aan mij denk ik.


    Maar het gaat me om die littekens, ik word erdoor afgeleid en ik vind het gewoon niet erg gezellig om naar te kijken ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)

    Maar het gaat me om die littekens, ik word erdoor afgeleid en ik vind het gewoon niet erg gezellig om naar te kijken ;x

    Ik heb twee littekens, twee grote :') Dus daar heb ik geen moeite mee. Het gaat bij mij gewoon om het principe: ik weet dat ze iets ergs meegemaakt hebben, dus heb ik er ook zo'n beetje een 'schrik' voor (:

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik heb twee littekens, twee grote :') Dus daar heb ik geen moeite mee. Het gaat bij mij gewoon om het principe: ik weet dat ze iets ergs meegemaakt hebben, dus heb ik er ook zo'n beetje een 'schrik' voor (:


    Ik heb ook grote littekens hoor, en ik vind het afschuwelijk maar ja.Maar vorig jaar waren en vrienden van mij ook daarheen gegaan en er was een vrouw en haar oor was in haar hoofd gebrand en ik kan niet tegen zo'n dingen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)

    Maar het gaat me om die littekens, ik word erdoor afgeleid en ik vind het gewoon niet erg gezellig om naar te kijken ;x
    Dan kun je er toch ook niet naar kijken :P? Ik bedoel, het is niet zo dat al die mensen het overal hebben en dat het allemaal ontzettend opvalt :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan kun je er toch ook niet naar kijken :P? Ik bedoel, het is niet zo dat al die mensen het overal hebben en dat het allemaal ontzettend opvalt :P


    Ja, maar in dat brandwondencentrum gaan wij zo de ergste gevallen zien zoals ik al tegen Conspiracy zei; ik kan niet tegen zo'n dingen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ravel schreef:
    Ik vind dat ook ranzig hoor :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    echt goor om naar te kijken, maar het intreseert me wel ;p


    And all the girls in the front row scream your name.