• Gisterenavond was ik met twee vriendinnen naar de bioscoop gegaan om half 11 's avonds dus dan is er altijd heel veel volk.En we zijn dus Percy Jackson gaan zie, maar back to the story.We hadden Ben&Jerry ijs gekocht en toen we in de zaal zaten en het licht ging uit had één van die twee vriendinnen dus ijs op haar lepeltje gedaan en ze had dat zo gekatapulteerd, en wij maar denken dat het op mensen ging vliegen 3 á 4 rijen voor ons.Nee hoor, opeens horen we een meisje vlak voor onze neus zeggen 'Er zit ijs in me haar!' en ze begon uit te pakken tegen die vriendin en ze had die vriendin haar arm vol met ben&jerry ijs gesmeerd en haar pakje chips op ons gegooit, extra eten.En na de film gooide ze haar drinken over die vriendin, mwhuaha ;D En ik zat daar maar mijn lach in te houden.Het was dus een ''foodfight'' in de bioscoop -a-

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 17:59 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Logisch als je ijs in iemands haar gooit? Ik zou ook fucking pissed zijn.

    Hahaha, ik gooi altijd met popcorn in de bioscoop :'D

    hahahaha :'DD

    Sorry, maar ijs katapulteren is de specialiteit van een peuter, niet puber.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het terecht.


    Life is hard and then we die

    Eywa schreef:
    Ik vind dat meisje gelijk hebben.
    Je gooit toch geen ijs naar mensen? o.O

    Idd, als ik ijs in mijn haar zou krijgen, zou ik ook uitpakken hoor, & ik zou ook eten terug gooien.
    Als je persé met iets wil gooien, doe dan popcorn of chips, of tenminste iets minder erg dan ijs. (=


    None but ourselves can free our minds.

    Dat heb ik altijd al willen meemaken! :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Hahaha, wel erg voor dat meisje.
    Ik wou dat ik erbij was geweest ;o

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 18:39 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Hahaha, wel erg voor dat meisje.
    Ik wou dat ik erbij was geweest ;o



    Ja, ik vond het ook erg voor dat meisje maar gewoon de scene die daar afspeelde.. ik stond bij en ik keek ernaar :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Predictable schreef:
    Hahaha, ik gooi altijd met popcorn in de bioscoop :'D



    Ja, dat heb ik ook eens gedaan.We mochten kiezen: helemaal op de eerste rij gaan zitten zodat we niemand konden lastig vallen of de zaal na de film komen opkuisen.Haha, dat was snel beslist ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik gooi áltijd popcorn naar voren
    maar laatst heb ik zo een 3D brilletje van de msenn die naast mij zaten gemold, en vervolgens ontkent XD die wijf schold me gewoon uit voor k. hoer, slet dat ze is, van een jaar of 55 kutwijf xD
    Aan het einde waren er wel jongens aan het klote, heleitjd schreeuwen enzo- er gingen een paar mensen klagen, en vervolgens werd bewaking en al die shit erbij gehaald xD


    we were always meant to say goodbye.

    mekaulitz schreef:
    Ik gooi áltijd popcorn naar voren
    maar laatst heb ik zo een 3D brilletje van de msenn die naast mij zaten gemold, en vervolgens ontkent XD die wijf schold me gewoon uit voor k. hoer, slet dat ze is, van een jaar of 55 kutwijf xD
    Aan het einde waren er wel jongens aan het klote, heleitjd schreeuwen enzo- er gingen een paar mensen klagen, en vervolgens werd bewaking en al die shit erbij gehaald xD



    Ik heb ook eens de bewaking op mijn kap gehad, haha.We waren van de trappen aan het rollen en over de zetels aan het rollen en springen and stuff -a-


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Ik heb ook eens de bewaking op mijn kap gehad, haha.We waren van de trappen aan het rollen en over de zetels aan het rollen en springen and stuff -a-


    ahahah, die bewakers zijn echt mega irritant XD


    we were always meant to say goodbye.

    mekaulitz schreef:
    (...)

    ahahah, die bewakers zijn echt mega irritant XD



    Haha, ja inderdaad.Maar de mensen hadden al eens geklaagt tegen ons en opeens zien we zo een zaklampje aangaan en daarna scheen het op ons, net zoals in de films gahah ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Haha, ja inderdaad.Maar de mensen hadden al eens geklaagt tegen ons en opeens zien we zo een zaklampje aangaan en daarna scheen het op ons, net zoals in de films gahah ;D


    ahah arme jullie XD


    we were always meant to say goodbye.