• Dit is de druppel ik ben het nu echt spuugzat!
    Dit topic had ik laatst geopend…
    Ze heeft eerst vrienden van haar op me af gestuurd om mijn profielfoto op hyves te commenten met "wowwwwwwwwwwwww jij bent dik en je houd je buik nu al in nou groetjes mij"
    Daarna maakt ze van haar wie wat waar op hyves waarom zijn sommige mensen zo lelijk en dik.
    Kom ik haar maandag op school tegen op de trap doet ze heel overdreven een olifant na en stampen op de trap en die andere 2 die erbij waren (wat ook eerst mijn vrienden waren) die liggen er helemaal dubbel om!
    Daarna komt ze 3 dagen niet op school om één of andere vage reden (en als ze er wel is is ze er toch altijd maar 2 uur en gaat weer naar huis + komt altijd te laat) en is ze er vandaag weer durft ze haar bek niet tegen me open te trekken…
    Kom ik thuis heeft ze weer zo’n dom vriendje op me af gestuurd op hyves om te krabbelen hey dikke ik vroeg me even af he? Wat doe jij facking tof dan laatst kwam ik je lichaam nog tegen bij het station en dan trek je je bek niet open over mij? Maar als ik er niet bij ben mag het wel, dacht het niet fat chick!, terwijl ik nog nooit wat over hem gezegd heb en ik weet wel zeker dat dat mens die hem op me af gestuurd heeft gewoon weer eens wat heeft zitten te lullen…

    Ik heb het er met me moeder over gehad want die had meteen maandag door dat er wat was en die zei dat ik het beste hun kon negeren en naar mijn coach kon gaan als het zo doorging (wat jullie trouwens ook zeiden) en ze begon helemaal over anorexia dat je dat van zulke dingen kan krijgen (dat wist ik zelf ook al maar omdat er een hele goeie vriendin nu opgenomen is voor anorexia heeft ze het er ineens over)…

    Naar mijn coach ben ik nog niet gegaan want het is pas sinds ik nu weer thuis ben begonnen, wel heb ik van alles een print screen gemaakt als “bewijs”, maar aan de andere kant durf ik niet naar mijn coach want dan word het alleen nog maar erger!

    En elke keer als het net over lijkt begint ze weer! Ik heb jaren lang dat soort dingen moeten aanhoren, ik ben er ook al jaren lang om gepest! Dit schooljaar was het eindelijk anders, was het leuk en ik ging nooit met tegenzin meer naar school. Ik voelde me weer helemaal fijn en accepteerde mezelf…

    En nu heeft ze het allemaal weer verpest! Ik weet dat ik het moet negeren maar ik kan het niet! Het blijft nachten lang door mijn hoofd spoken wat voor dingen ze zeggen, mijn zelfvertrouwen is weer 0,0000000 en ik weet het gewoon niet meer! Ik ben de hele week al kortaf, depri, chagarijnig en moe omdat ik ’s nachts die opmerkingen nog door mijn hoofd hoor gaan en er niet van kan slapen en ik nachten lang jank om die dingen.

    Ik ben elke keer bang om naar school te gaan en ik heb nergens meer zin in…
    Ik kwam jankend en boos thuis (gelukkig zijn mijn ouders er niet) en ik heb nu echt de neiging om dingen te doen die die vriendin met anorexia ook deed... Ik weet dat het slecht is en ik heb niks gedaan maar ik heb gewoon zin om het te doen nu...


    Ik moest dit even kwijt…

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 16:24 ]


    dream, dare, fly!

    - bewijs inzamelen, al het bewijs dat je hebt.
    - uitprinten, naar je coach toegaan, confronteer die mensen ermee.

    HET HELPT WEL!!!


    Life is hard and then we die

    ._. Dat is echt gemeen van d'r. Dat is niet normaal hoe ze doet, je moet het gewoon tegen je coach zeggen. o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    wouw, erg


    dat meisje haar leven is gewoon zo saai dat ze andere mensen moet lastig vallen. waarschijnlijk is ze zelf superonzeker en reageert ze dat af op jou.

    je hebt het wel al veel gehoord maar je moet het echt tegen je caoch zeggen.

    ze moeten echt wel eens op hun plaats gezet worden.

    sterkte, hopelijk kom je eruit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Inderdaad, het moet afgelopen zijn. Wat die meid je aandoet is abnormaal, echt vreselijk!
    Wat een kutwijf zeg, sorry hoor. En inderdaad je moet gewoon naar je coach gaan mét je bewijs en het allemaal haarfijn uitleggen, ze moet boeten voor haar daden, hier mag ze niet mee wegkomen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Die reacties op je Hyves noemt men cyberpesten. Print het af, verzamel materiaal en ga er mee naar je mentor. Het helpt wel. Verder vind ik het echt niet normaal wat die doet. Dat is erg voor je. :/ Probeer het te negeren, pesters vinden het niet meer leuk als ze geen aandacht krijgen. Succes en sterkte <3

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 16:31 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik vind het zo gemmeen van ze ik heb gewoon tranen in me ogen terwijl ik het lees wat een bitches. Trek je er niets van aan je bent mooi zoals je bent!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Pestkop schreef:
    Die reacties op je Hyves noemt men cyberpesten. Print het af, verzamel materiaal en ga er mee naar je mentor. Het helpt wel. Verder vind ik het echt niet normaal wat die doet. Dat is erg voor je. :/ Probeer het te negeren, pesters vinden het niet meer leuk als ze geen aandacht krijgen. Succes en sterkte <3


    Ik negeer het ook wel als hun iets zeggen zeg ik niks terug en als ze zo op school doet geef ik haar ook geen aandacht, maar zodra ik thuis ben stort ik wel helemaal in... :/


    dream, dare, fly!

    Wie de f denkt ze wel niet dat ze is, man? Jezus, daar kan ik echt heel erg boos om worden.
    Maar ik zou wel naar je coach gaan met het bewijs, ik ben er vroeger ook heel erg om gepest, en toen ik het tegen mijn leerkracht zei, hielp het echt wel.

    En wat ze ook zeggen, vergeet nooit: Je bent mooi en perfect hoe je bent. En als jij je goed voelt met hoe je bent, moet je dat niet laten belemmeren door anderen. En al helemaal geen dingen doen waar je later hele erge spijt van gaat krijgen. Want dat zou alleen maar zonde zijn, niet?

    Én heel veel sterkte.


    You move me ......... Kurt

    Ik zou echt naar je coach gaan. Die kan je helpen, en neem dan dat bewijs mee. Dit is niet normaal, en die rotkinderen moeten gestraft worden om wat zij doen. Ik vind het vreselijke, zielige en arrogante kinderen, en al helemaal omdat ze in het echt hun bek niet open durven te trekken.
    En serieus, als ze zo doorgaan kom ik persoonlijk naar je school toe en zal ik eens zeggen wat ik van ze vind en vertrek weer.
    Maar oké. Ik zou eerst naar je coach gaan. (:
    Heel veel sterkte Anneleen! <3

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 17:10 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou een keer 1 op 1 met haar praten en jezelf dan eens goed wat duidelijk maken.

    En verder zou ik die achterlijke gast het volgende sturen: 'Trek jij je mond niet open als je het verhaal niet eens van twee kanten hebt gehoord. Je moet wel een ongelofelijk achterlijke narrowminded sukkel zijn als jij meteen de eerste de beste schreeuwer gelooft. Ik ken jou niet, jij kent mij niet en you know what: dat mag zo blijven.'

    But that's just me. Ik ben erg agressief met die dingen, dat komt ook omdat ik het zelf heb meegemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dealer schreef:
    Ik zou echt naar je coach gaan. Die kan je helpen, en neem dan dat bewijs mee. Dit is niet normaal, en die rotkinderen moeten gestraft worden om wat zij doen. Ik vind het vreselijke, zielige en arrogante kinderen, en al helemaal omdat ze in het echt hun bek niet open durven te trekken.
    En serieus, als ze zo doorgaan kom ik persoonlijk naar je school toe en zal ik eens zeggen wat ik van ze vind en vertrek weer.
    Maar oké. Ik zou eerst naar je coach gaan. (:
    Heel veel sterkte Anneleen! <3

    Soms he.. dan zou ik willen dat ik dat ook kon. Ik bedoel: als zij het hard willen spelen, dan krijgen ze hard terug. Maar goed, ik denk dat zoiets een verbeten droom van me zal blijven...
    Ik ken de topicstarter niet eens goed, maar toch maakt zoiets me echt pissig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik zou een keer 1 op 1 met haar praten en jezelf dan eens goed wat duidelijk maken.

    En verder zou ik die achterlijke gast het volgende sturen: 'Trek jij je mond niet open als je het verhaal niet eens van twee kanten hebt gehoord. Je moet wel een ongelofelijk achterlijke narrowminded sukkel zijn als jij meteen de eerste de beste schreeuwer gelooft. Ik ken jou niet, jij kent mij niet en you know what: dat mag zo blijven.'

    But that's just me. Ik ben erg agressief met die dingen, dat komt ook omdat ik het zelf heb meegemaakt.


    Dude jij bent kickass en met die tekst ben ik het like, helemaal eens!


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    (...)
    Dude jij bent kickass en met die tekst ben ik het like, helemaal eens!

    Sorry als ik wat te agressief ben, maar ik meen het wel (zip)
    Mensen die op zo'n manier mensen te durven kleineren moeten ze afschieten. Als iemand zoiets mij durft te wagen zeg ik: Centrum van Almelo, drie uur 's middags, dan kunnen wij tweeen eens praten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Soms he.. dan zou ik willen dat ik dat ook kon. Ik bedoel: als zij het hard willen spelen, dan krijgen ze hard terug. Maar goed, ik denk dat zoiets een verbeten droom van me zal blijven...
    Ik ken de topicstarter niet eens goed, maar toch maakt zoiets me echt pissig.

    Precies.
    Ik word echt kwaad om dit soort dingen, daar moet je niet mee aan komen bij mij.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Helemaal niks meer van ze aantrekken. Ga afleiding zoeken. Zoek bijvoorbeeld naar een leuke sport, waar je tegelijkertijd met nieuwe leeftijdsgenoten in contact komt.
    Als je nieuwe vrienden maakt zit je al snel veel lekkerder in je vel. En savonds ben je doodop dus hoef je ook niet meer wakker te liggen.

    En wat dat van die coach betreft; gewoon op afstappen. Fuck them als het hun niet aanstaat.

    (flower)


    it's so empty living behind these castle walls