• Dat op tv, 'Move like Michael' en 'My name is Michael'.. Hoe hypocriet! Ik snap niet wat ze willen bereiken met het programma. Ik versta eronder dat ze Michael Jackson proberen te "vervangen" of dat ze uit zijn dood geld proberen te maken. Want VTM en VT4 beschuldigde hem jaren geleden wel als 'pedofiel' en nu behandelen ze hem als een god? Het spijt me, maar dit is mijn mening, dit is hoe ik het opvat (: . (De kanalen die ik zonet opnoemde zijn Belgisch.)

    Wat vinden jullie van het programma?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 20:40 ]


    All this dampness is damp.

    Die progamma's zijn al eerbetoon aan Michael Jackson en trouwens 'My name is Michael' was voor de voorstelling over Michael Jackson (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik vindt het allemaal veel te veel en sbs 6 vind ik zoiezo al overdrijven :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    In Nederland is dat ook zo.Ik ben het helemaal met je eens. Eerst is hij slecht en nu ishij goed,ze verafgoden hem zowat.

    Als je carriere in het slot zit moet je kennerlijk sterven om er weer wat van te maken...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nederland is gewoon !@#$%^& schijnheilig =)


    Life is hard and then we die

    ik denk dat het puur om winstbejag gaat
    echt nu plots rijzen zo'n programma's uit op het niets , de showbizz is gewoon zo

    iemands dood is een ander zn brood , wordt hier letterlijk :)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Vind het ook nergens op slaan hoor
    Ze maken er zo`n ophef over wordt gwn irritant


    Never let anyone tell you that you can`t do something

    We zijn met z'n allen zo kapitalistisch als de pest, dit viel te voorzien. Natuurlijk willen ze er geld uit slaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben het eens met je
    maar toch kijk ik ernaar, het is soms gewoon grappig om te zien dat mensen denken dat ze zingen&dansen zoals MJ, terwijl ze er werkelijk niets van kunnen (:


    Let's do this poo

    Helemaal mee eens, niemand kan Michael vervangen, dus moeten ze ophouden met die onzin! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Helemaal mee eens, niemand kan Michael vervangen, dus moeten ze ophouden met die onzin! :O


    same here...
    niemand op de wereld is vervangbaar...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    De één zen dood is de ander zen brood, dat blijkt maar weer.


    ars moriendi

    Je hebt helemaal gelijk


    I've lost my muchness huh??

    De een zijn dood, de andere zijn brood, ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind sowieso dat mensen echt debiel doen over Michael. toen hij nog leefde was het inderdaad echt van oeeh hij is echt zo eng en kon niets goed doen, en nu hij dood en interessant is zegt iedereen dat ze al jaren fan van hem zijn ofzo:S
    hypocriet inderdaad!

    Ik kijk het niet.
    Want vroeger hoorde je niemand over michael, en toen hij overleed, hoorde je ineens iedereen over hem praten.
    Dus ik ben het met je eens. :9~


    Smiling but close to tears.