• Ja, voor Lil' Wayne.Want hij zit al 2dagen in de gevangenis!
    Edit; Hij gaat voor een jaar naar de gevangenis, nah

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 20:09 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Wat maakt het uit dat hij bekent is of fans heeft? Hij is oook een mens en als je illigaals doet oet je zitten. Trouwens veel(ik zeg niet alle) amerikanen hebben een verguning en dan mag je zo'n ding hebben


    Ja Dat is waar en kan je er een vergunning voor hebben

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 17:08 ]


    teehee.

    Crimineel schreef:
    (...)

    Hij is geen loser jonge.
    Die keren daarvoor dat hij moest zitten, was hij nog niet echt heel famous, nu heeft hij gewoon fans, en dan moet hij een jaar zitten.
    tfoe, amerika is raar.
    Half amerika loopt met wapens, en précies Lil wayne moet de gevangenis in.
    Pfoe, ik ga ze aanklagen. :3
    Ken je de drie-keer-in-de-fout-wet? Als je in Amerika drie keer in de fout gaat, maakt niet uit voor wat, al heb je 3x een koekje gestolen, dan is je straf opeens veel erger. Waarschijnlijk is het dus zijn 3e keer, en krijgt hij daarom zo een hoge straf.


    Life is hard and then we die

    Ik hou een minuut stilte voor iemand die overleden is, niet aan een rapper die in de gevangenis zit voor wapenbezit..
    Het is lullig voor hem, maar dan had hij maar een vergunning moeten aanvragen;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Experience schreef:
    (...)

    Ja Dat is waar en Nu heb je samira egt voor lúl gezet dat heeft ze verdient

    Wtf, door dat te zeggen heeft ze Sam heus niet voor lul gezet. En waarom heeft ze dat verdiend? Omdat ze opkomt voor d'r idool? ¬¬ Djeez, Exercitus heeft dan wel gelijk, maar wat jij zegt slaat gewoon nergens op. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)
    Ken je de drie-keer-in-de-fout-wet? Als je in Amerika drie keer in de fout gaat, maakt niet uit voor wat, al heb je 3x een koekje gestolen, dan is je straf opeens veel erger. Waarschijnlijk is het dus zijn 3e keer, en krijgt hij daarom zo een hoge straf.


    Oh, oke ik snap het, Dit is denk ik zijn 3e keer dat hij naar de gevangenis moet ofzo.


    Smiling but close to tears.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Wat maakt het uit dat hij bekent is of fans heeft? Hij is oook een mens en als je illigaals doet oet je zitten. Trouwens veel(ik zeg niet alle) amerikanen hebben een verguning en dan mag je zo'n ding hebben


    Ja sorry hoor, ik snap je heus wel, maar dat meisje zei dat hij een loser was, ja dat pik ik niet hoor als iemand dat over m'n idool zegt.
    en ik zei ook niet dat ik het oneerlijk vond dat hij moest zitten, ik vind het alleen kut dat we nu ongeveer een jaar geen muziek van hem kunnen verwachten.


    Smiling but close to tears.

    Experience schreef:
    (...)

    Ja Dat is waar en Nu heb je samira egt voor lúl gezet dat heeft ze verdient


    Nee ze heeft me niet voor lul gezet, ze heeft me iets 'uitgelegd' en waarom heb ik het nouweer verdiend, wtf, ik nam het alleen op voor m'n 'idool'


    Smiling but close to tears.

    Treasures schreef:
    Lil Wayne is liefde. :3 Hij is gepakt met een wapen ofzo toch? [:
    Achja, dan is het wel zijn eigen schuld. Wel nice dat hij een afscheids concert gaf, though.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Crimineel schreef:
    (...)

    Ja sorry hoor, ik snap je heus wel, maar dat meisje zei dat hij een loser was, ja dat pik ik niet hoor als iemand dat over m'n idool zegt.
    en ik zei ook niet dat ik het oneerlijk vond dat hij moest zitten, ik vind het alleen kut dat we nu ongeveer een jaar geen muziek van hem kunnen verwachten.

    Ik bedoelde het niet kwaat,zo kwam het alleen bij mij over,maar kennelijk heb ik je verkeert begrepen.Sorry als ik je beledigt hebt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    In Amerika heeft iedereen zowat wapens. o_o
    Aghja…


    When you can live forever, what do you live for?

    Terrorist schreef:
    (...)
    Wtf, door dat te zeggen heeft ze Sam heus niet voor lul gezet. En waarom heeft ze dat verdiend? Omdat ze opkomt voor d'r idool? ¬¬ Djeez, Exercitus heeft dan wel gelijk, maar wat jij zegt slaat gewoon nergens op. x3


    Ik ken Samira en ze weet waar het over gaat dussz.


    teehee.

    Crimineel schreef:
    (...)

    Nee ze heeft me niet voor lul gezet, ze heeft me iets 'uitgelegd' en waarom heb ik het nouweer verdiend, wtf, ik nam het alleen op voor m'n 'idool'


    Dat snap ik maar, Ik leg het je wel uit op de msn'


    teehee.