• Ja, voor Lil' Wayne.Want hij zit al 2dagen in de gevangenis!
    Edit; Hij gaat voor een jaar naar de gevangenis, nah

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 20:09 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ghehehe, stiekem vind ik dit grappig :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Treasures schreef:
    Lil Wayne is liefde. :3 Hij is gepakt met een wapen ofzo toch? [:
    Achja, dan is het wel zijn eigen schuld. Wel nice dat hij een afscheids concert gaf, though.



    Ja, wapenbezit.Maar 50cent is ooit eens gepakt met 2 of 3 dozen vol met wapens en hij krijgt dan geen straf? Rare wereld..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Lil wayneeeeeeeeeeeeee my bro (hahah) ooh, ik hou van die zijn muziek ;D

    ik zal even bidden tot God, dat het jaar snel voorbij zal gaan voor hem en natuurlijk een minuutje stil zijn. ;p


    And all the girls in the front row scream your name.

    Hoe kun je gepakt zijn met een wapen? In Amerika mag dat toch ofzo? Of heeft hij geen vergunning of iets dergelijks?


    No growth of the heart is ever a waste

    Closure schreef:
    (...)


    Ja, wapenbezit.Maar 50cent is ooit eens gepakt met 2 of 3 dozen vol met wapens en hij krijgt dan geen straf? Rare wereld..
    Misschien had hij wel een vergunning ofzo. :'] Mja, ik snap wel dat 50 met wapens rond gaat lopen. Like, hij is gewoon voor zn huis neergeschoten 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Zaitsev schreef:
    Hoe kun je gepakt zijn met een wapen? In Amerika mag dat toch ofzo? Of heeft hij geen vergunning of iets dergelijks?



    Nah, ik weet alleen dat hij is gepakt met een wapen en een jaar heeft gekregen ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Nah, ik weet alleen dat hij is gepakt met een wapen en een jaar heeft gekregen ;D

    Een JAAR?
    Neeeeee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hij zit in de gevangenis omdat; Hij een wapen in zijn bezit had, illegaal.


    All this dampness is damp.

    Dealer schreef:
    (...)
    Een JAAR?
    Neeeeee.



    Ja, een volledig jaar en daarom had ik graag een minuut stilte gehad.Een idool dat voor een jaar naar de gevangenis gaat voor een stom wapen, ghaha ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Nah, ik weet alleen dat hij is gepakt met een wapen en een jaar heeft gekregen ;D


    Wat?! Een jaar?! :/
    Pff dat word een Lil Wayne loos jaar dan :/
    -net nu ik hem een tijdje cool vind-


    dream, dare, fly!

    Closure schreef:
    (...)


    Ja, een volledig jaar en daarom had ik graag een minuut stilte gehad.Een idool dat voor een jaar naar de gevangenis gaat voor een stom wapen, ghaha ;D

    Ooooh. Ja maar zeg dat dan in je topic-open bericht, dan is het meteen een stuk duidelijker voor de rest. ;D
    Ik vind het KUT.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een stom wapen waarmee hij ik weet niet hoevel mensen had kunne doden.Ik zeg niet dat hij het zou hebben gedaan maar het zou kunnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Closure schreef:
    (...)
    Nah, ik weet alleen dat hij is gepakt met een wapen en een jaar heeft gekregen ;D

    Oh, in dat geval heeft ie genoeg tijd om aan nieuwe teksten te werken :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Oh, in dat geval heeft ie genoeg tijd om aan nieuwe teksten te werken :'D



    Maar wie weet wordt hij verkracht? .__.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Exercitus schreef:
    Een stom wapen waarmee hij ik weet niet hoevel mensen had kunne doden.Ik zeg niet dat hij het zou hebben gedaan maar het zou kunnen.


    Die andere 100000den mensen kunnen dat toch ook doen?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.