Closure schreef:
(...) Maar wie weet wordt hij verkracht? .__.
Ik weet niet hoe groot die kans is, maar mensen die vastzitten voor zedendelicten hebben er vaak meer kans op dan iemand die een keer een wapen heeft meegesmokkeld. Alhoewel.. die gast is vrij bekend. Misschien loopt hij daar inderdaad risico op. Das inderdaad minder O_o
Persoonlijk vind ik dat wapens in het algemeen verboden zouden moeten worden. Mét of zonder vergunning, je kunt er nog altijd een groot aantal mensen mee vermoorden.
Ik weet niet hoe groot die kans is, maar mensen die vastzitten voor zedendelicten hebben er vaak meer kans op dan iemand die een keer een wapen heeft meegesmokkeld. Alhoewel.. die gast is vrij bekend. Misschien loopt hij daar inderdaad risico op. Das inderdaad O_o
Nee maar dat word na getrokken die krijg je niet voor niets. Het gaat er om dat hij geen vergunging heeft,als hij zo graag een wapen wilt moet die maar zo'n ding halen.Anders moet je er ook geen dragen, eigen schuld dikke buld.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall