• Ja jo!
    Wij kwamen vanmorgen ~ mijn zus en ik ~ aan op het pleintje voor onze school en het stond daar gelijk vol. Normaal staan wij daar zowat als enige dus mijn zus gelijk vragen wat er aan de hand was. Ze zei eigenlijk meer: 'Is er ruzie ofwa?' En een meisje komt naar ons en ze zegt: 'Ja, iemand Sharina of zo die heeft naar Femke haar lief gestuurd dat ze hem wil pijpen.' Ik zo denken van: Zit er een Sharina in onze school?
    En toen kwam ik er dus achter dat het Shalina was. Weet je, ik schrok best want dat kind is even oud als mij; Bijna veertien dus. Dan gaat zij sms'en naar een jongen van zeventien of ze hem mag pijpen.
    Jow, waar zijn we mee bezig ;_; Blijkt ook dat ze aan iemand van 37 zijn telefoonnummer heeft gevraagd. Like, what the fuck, kwestie van een echte slet te zijn ;_;

    Zo'n kind hadden wij ook op school x_x


    it's so empty living behind these castle walls

    wow, dat is dom ;S al zo jong en dat dan al willen... dan ben je wel een btje een slet.


    You are beautiful, you are love.

    Oh gosh..


    Cowards die many times before their deaths.

    Aandacht tekooooooooort(cat)


    The soul needs autumn.

    Bij ons op school heeft een meisje van het tweede middelbaar (13à14jaar) een jongen gepijpt in de toiletten voor 2.5euro. Ze kreeg er daar bovenop nog 5euro zwijggeld voor. (een vriendin van mij kent haar beste vriendin, vandaar dat ik het te weten ben gekomen.)
    Dan denk ik ook echt; What the fuck? Waar is hun zelfrespect naartoe?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Waw, oversekst kind. O_o


    All this dampness is damp.

    xMysteryGirl schreef:
    wow, dat is dom ;S al zo jong en dat dan al willen... dan ben je wel een btje een slet.

    Nouja dat ze dat wil oke, maar dat mag ze dan wel voor haar houden

    Maar dat ze het smst naar een jongen waar ze niet eens mee heeft vind ik veel erger -.-

    vast een geval breezerslet..


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben jaloers op haar joh.
    -kuch-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omfg.
    Bij mij in de klas zit een biseksuele jongen die het met oude opa's doet voor geld ._.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Terrorist schreef:
    Omfg.
    Bij mij in de klas zit een biseksuele jongen die het met oude opa's doet voor geld ._.


    What Ö??!!!!?!?!?!?!


    Beautiful people, are people who smile.

    Damn ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Labyrinth schreef:
    (...)

    What Ö??!!!!?!?!?!?!




    ieuuuwww o.O


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    Vet!!!!!
    Grapje.


    I recycle my thoughts.

    Hahaha.


    Tanya is de beste.

    Ik vind dat ze zelf moet weten of ze dat naar iemand smst, maar dan niet naar iemand die een vriendin heeft, of een vent van 37 :') Echt ranzig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.