• Die vind dat Kristen Stewart gewoon echt niet kan acteren?

    Ze heeft altijd een zelfde gezichtsuitdrukking, ze lacht bijna nooit (kom op, er zijn wel een paaaar stukjes in de film waarin ze moet lachen) en ze mompelt zo onwijs. Ik erger me aan dat mompelen, ik versta 'r dan amper en moet dan wel de ondertiteling lezen, grr.
    Zo, oké dit topic moest iets minder agressief overkomen maar oké. De boodschap is tenminste duidelijk.:Y)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 18:35 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind haar gezicht eng =| ..


    ars moriendi

    Ik heb amper een idee wie ze is dus =']


    Life is hard and then we die

    Riba schreef:
    Ik vind haar gezicht eng =| ..

    Hahahahaha!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind ze allebei zwaar onder de maat. Robert en die Kirsten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    Ik vind ze allebei zwaar onder de maat. Robert en die Kirsten.

    Same. En dat is nog zo'n reden waarom ik Twilight onvoorstelbaar overgewaardeert vind.. ik heb het idee dat het allemaal alleen maar draait om die "lekkere" jongens (ik heb écht een andere smaak qua jongens, dat blijkt wel weer..) die erin meespelen.


    ars moriendi

    Kristen is trouwens wel goed in Panic Room =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Riba schreef:
    (...)
    Same. En dat is nog zo'n reden waarom ik Twilight onvoorstelbaar overgewaardeert vind.. ik heb het idee dat het allemaal alleen maar draait om die "lekkere" jongens (ik heb écht een andere smaak qua jongens, dat blijkt wel weer..) die erin meespelen.

    Ja, het is altijd een voordeel als er leuke jongens in spelen, maar ik vind het sowieso een leuk verhaal.
    Alleen Kristen verpest het gewoon een beetje heel erg.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hahah, ik vind haar over het algemeen nogal dom kijken >.<
    Haar mond hangt meestal half open. Er loopt nog net geen kwijl uit.
    Ik denk dat als ik eerst het boek had gelezen dat ik de film dan gewoon niet om aan te zien vond (twilight heb ik het nu over). Het boek vond ik namelijk wel leuk om te lezen, achteraf. Alleen vind ik haar gewoon nogal onsympathiek. In het boek, omdat ze zo'n ontzettende kluns is en daar irriteer ik me aan en in de film, omdat ze zo onwijs dom op me overkomt (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Idd, helemaal gelijk. Volgens mij zijn er veel actrices die het pakken beter zouden doen als haar. (:
    Maar, ik heb dat niet alleen bij haar. Ik vind (net zoals Kristen Stewart in Twilight), dat diegene die Ginny speelt in Harry Potter ook heel de film verpest. ><'


    007

    ik lachte me dood bij dat stukje voor haar auto met

    Kiss me edward xD

    dikke arrogante rare kop haha :P
    Maar ik vind haar acteren wel oke ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb niet zo'n last van haar hoor.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 17:17 ]


    I've got you to make me feel stronger.

    Jaa, ze kan niet praten en ze heeft gewoon op al haar foto's haar mond open. Is het te veel gevraagd om te ademen door je neus?:8
    ~xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik vind het wel meevallen hoe slecht ze is.
    Ze is mooi.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind haar ook niet erg goed acteren, maar ik irriteer me niet aan haar. En zoals sommigen ook al gezegd hebben, ik vind haar eigenlijk ook niet zo mooi.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dolce schreef:
    En ik ben het er niet mee eens :Y)
    Je doet het haar vast niet na.


    Tanya is de beste.