• Helloooo. (doeg)

    Hahah, ik en Tinne (Sid) waren net over wat bezig. Wat zou jij doen als je vriendje je aan zijn ouders wil voorstellen en je dan te weten komt dat het een leerkracht van je is.. ? (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Ligt er aan welke leraar/lerares het van me is. Als het mijn natuurkundeleraar zou zijn zou ik het zelfs meteen uitmaken, maar bij die andere leraren/leraressen zou ik denk ik wel gewoon gaan. (cat) En dan ook meteen vragen of ik er een punt bij mag ghehe, en of die persoon een goed woordje voor me wil doen bij alle andere leraren :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hangt er vanaf welke leerkrachten? x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zou dat wel grappig vinden.
    Ik ken al wel een aantal leraren buiten school door mijn opa die zelf ook leerkracht is geweest (hij is nu met pensioen x'D).
    Geloof me, buiten school zijn het echt toffe mensen.
    Helaas heeft het geen invloed op je punten. (een collega van me zat in zo'n situatie dat haar vriendje de zoon van een lerares was)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Als het een aardige leraar zou ik er geen problemen mee hebben, maar als het die van mijn scheikunde docent is..
    Maar oké. Ik zou het niet echt erg vinden, het gaat namelijk niet om school, maar om jij en je vriendje en daar is niks raars mee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Terrorist schreef:
    Ligt er aan welke leraar/lerares het van me is. Als het mijn natuurkundeleraar zou zijn zou ik het zelfs meteen uitmaken, maar bij die andere leraren/leraressen zou ik denk ik wel gewoon gaan. (cat) En dan ook meteen vragen of ik er een punt bij mag ghehe, en of die persoon een goed woordje voor me wil doen bij alle andere leraren :9~

    OMG, gelukkig heb ik geen natuurkunde meer. Maar kinderen lijken toch op hun ouders? Ik zou niet op Fred Flinstone kunnen vallen hoor :O


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    (...)
    OMG, gelukkig heb ik geen natuurkunde meer. Maar kinderen lijken toch op hun ouders? Ik zou niet op Fred Flinstone kunnen vallen hoor :O

    haha, waarschijnlijk heeft mijn natuurkunde leraar geen kinderen maar zou hij een zoon hebben zou ik er zowieso niet mee nemen. Want idd, kinderen lijken meestal op hun ouders en die leraar is vet ugly ._.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3