• nou mijn nichtje kwam vandaag dus thuis met haar nieuwe vriendje. nou zoo nieuwsgierig als ik ben gaf ik hem meteen een benjijwelgoedgenoegvoormijnnichtje interview. nou hij had een ketting om met het teken van de hels angels erop. ik vroeg hem erna en hij zie dat hij het van zijn pa gekregen had,als ode aan HUN bende. met andere woorden zijn pa is lid van de hels angels.

    BAM!

    ik mog hem meteen niet meer....

    Oeeeeh, dat kan toch ook juist heel interessant zijn? Ik bedoel, oke, het zijn geen lieverdjes, maar het hoeft niet persé te betekenen dat hij ook zo doet tegen jou of je nichtje.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Oeeeeh, dat kan toch ook juist heel interessant zijn? Ik bedoel, oke, het zijn geen lieverdjes, maar het hoeft niet persé te betekenen dat hij ook zo doet tegen jou of je nichtje.


    ik weet het niet... ik vertrouw het niet...

    PUKKELxDING schreef:
    Oeeeeh, dat kan toch ook juist heel interessant zijn? Ik bedoel, oke, het zijn geen lieverdjes, maar het hoeft niet persé te betekenen dat hij ook zo doet tegen jou of je nichtje.


    I agree with her. Maar dat is wss. ook omdat 'fout' gewoon zoiets aantrekkelijks heeft/kan hebben. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zou het eng vinden. Haha. Een tijdje geleden stond ik in de Mc aan te schuiven achter iemand met een motorjack aan, met vanachter de naam van zijn motorclub op. Het zal nog niet eens een bende geweest zijn, maar toch vond ik het eng. :'D


    Only losers can act the way you do

    PUKKELxDING schreef:
    Oeeeeh, dat kan toch ook juist heel interessant zijn? Ik bedoel, oke, het zijn geen lieverdjes, maar het hoeft niet persé te betekenen dat hij ook zo doet tegen jou of je nichtje.


    Life is a beautiful struggle

    blacklady schreef:
    (...)

    ik weet het niet... ik vertrouw het niet...
    Ik snap best dat ze geen goeie reputatie hebben, maar je kunt zo iemand toch wel een kans geven?


    Life is hard and then we die

    Het is zijn vader die erin zit, hij niet :'D


    -

    Zo erg is dat niet,zijn vader zit er bij,hij niet. En ook al staan ze niet zo bekent als levertjes je weet niet hoe hij is. Je moet een boek niet beoordelen aan een kaft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou, ik zou het niet erg vinden moest ik zo'n liefje hebben -a-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zou ik alleen maar vet vinden, nehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het betekend niet meteen dat hij een Hells Angel is, maar misschien ook grote respect heeft voor zijn vader. En als hij het wel is, dan moet je maar actie ondernemen


    What can I do?

    Dat zou ik alleen maar vet vinden, zoals Kikkeli zegt.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 16:24 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    freaky:S


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geniaal xD


    ars moriendi

    Het is misschien wel eng, maar is dat niet heel erg bevooroordeeld ? Voor hetzelfde geld is hij een hele lieve jongen, want zijn vader zit in die bende, niet hij (:
    Plus, als je nichtje ook last heeft van een andere jongen stuurt haar vriendje gewoon pappie en z'n bende er op af. Probleem opgelost :Y)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 16:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.