• Weet je wat ik mij al een heletijd afvraag (x..
    Als je piercings in je gezicht neemt bijv: Snakebites. En als je die eruit haalt houd je dan vooraltijd een gaatje of groeit ie op een gegeven moment dicht ?;o




    :Y)

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, daar ben je waarschijnlijk te 'goed' voor *KUCH*. Beter vechten we dit niet in het topic uit.

    Als jij dat zo interpreteert, moet je dat vooral doen. En zoals ik al eerder zei; Laat die keuze maar aan mij over. Je moet je vooral maar met je eigen leven en eigen keuzes bemoeien. En niet met die van mij. En verder verspil ik mijn tijd niet meer aan jou. ;')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Als jij dat zo interpreteert, moet je dat vooral doen. En zoals ik al eerder zei; Laat die keuze maar aan mij over. Je moet je vooral maar met je eigen leven en eigen keuzes bemoeien. En niet met die van mij. En verder verspil ik mijn tijd niet meer aan jou. ;')

    Ik bemoei me toch ook niet met jouw keuzes, je reageerd gewoon zo of je je veel te goed bent of wat dan ook. Het was in eerste instantie ook niet echt aanvallend bedoelt. Sorry dat het wel zo over kwam?


    your eyes are like stars in the night.

    Groeit dicht.
    Ik wil graag een snakebite


    behind very angel is a demon

    Het zelfde als met oorbellen :) ik zou er wel een in mijn tong willen of in mijn oor boven in.


    ' Nyctophilia '

    Mijn vriendin heeft haar halve gezicht ondergepierced -nooit allemaal tegelijk in hoor- en als zij ze eruit haalt zie je helemaal geen gaatjes :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.