• ik ga morgen waarschijnlijk toch in mijn nieuwe Tokio Hotel shirt naar school (krul)
    En ik ben dus de enige fan op mijn school - of ik ken gewoon geen andere - en er zijn een heleboel haters...
    ...
    Nurd, ik ga wel vaak dood de laatste tijd ;D

    Wens me maar alvast succes en ik verwacht dat jullie allemaal op mijn begrafenis komen (cat)

    Edit: Ik ben een schijtluis (cat)
    Ik durf serieus alles: Op tafels springen in de aula, me compleet voor schut zetten midden in de gang, lantaarnpalen knuffelen - dat zijn mijn matties ;D - maar ik durf niet eens dat shirt openlijk te dragen.
    Nee, ik droeg er een vest over, maar anders was het sowieso te koud, want ik had geen shirt voor eronder.
    Maar mijn vriendinnen vonden het shirt wel tof ;D

    Maar ja, nu schaam ik me kapot (cat)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 17:45 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gewoon doen, en anders zou ik een vest mee nemen, als het echt niet goed gaat. ;)

    Ik haat ook Tokio Hotel, maar het is nog geen reden om iemand dood te maken met een th shirt aan. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wauw! vet : o
    Alleen wel dom van die haters.
    JE gaat toch niet mensen inelkaar slaan als je die muziek niet mag ofzo en die persoon die in elkaar geslagen wel van die muzie houd? : o


    -