• ik ga morgen waarschijnlijk toch in mijn nieuwe Tokio Hotel shirt naar school (krul)
    En ik ben dus de enige fan op mijn school - of ik ken gewoon geen andere - en er zijn een heleboel haters...
    ...
    Nurd, ik ga wel vaak dood de laatste tijd ;D

    Wens me maar alvast succes en ik verwacht dat jullie allemaal op mijn begrafenis komen (cat)

    Edit: Ik ben een schijtluis (cat)
    Ik durf serieus alles: Op tafels springen in de aula, me compleet voor schut zetten midden in de gang, lantaarnpalen knuffelen - dat zijn mijn matties ;D - maar ik durf niet eens dat shirt openlijk te dragen.
    Nee, ik droeg er een vest over, maar anders was het sowieso te koud, want ik had geen shirt voor eronder.
    Maar mijn vriendinnen vonden het shirt wel tof ;D

    Maar ja, nu schaam ik me kapot (cat)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 17:45 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    aaaah, scheit aan die mensjes.
    wees juist trots dat jij dat t-shirt aanhebt?
    andere durven het niet.
    misschien zijn ze wel fan, maar durven ze er niet voor uit te komen, en als jij nou dat t-shirt aandoet, dat er meer mensen dat doen?

    Alvast gecondoleert(flower)
    - arme ik - die geen nieuwe hoofdstukken meer van je kan verwachten
    - arme mensen - een quizletlid minder
    - arme mensen - omdat ze waarschijlijk geen plaatst op je begravenis kunnen krijgen, metdank aan je lantarenpalen :Y)


    we were always meant to say goodbye.

    ik ben ook de enige bij mij op school.. nja als je dat stelletje uit de 2e niet mee telt die er laatst achter kwamen dat de band uit 4 personen bestond;)


    Never forget the things that make you smile

    you go girl! je moet echt dat shirt aandoen:9~


    Who needs love when there is chocolate

    Brr ik heb het altijd koud nog even en ik biiber van de kou


    Dont worry anymore if you have a choice

    Gewoon doen. Lef hoor!


    We'd be forever young, think of it!

    JustLikeYou schreef:
    Ik heb er thuis ook ma ik doe die nooit aan omda toch zo vormloos zijn :p


    Al m'n bandshirts zijn vormloos, I don't care ;D
    Ik krijg nooit commentaar op wat ik draag, hoewel 1x droeg ik een groen t-shirt van atl en vroeg Alex of ik ziek was omdat ik groen droeg >.<
    Anyway als ze me slechte commentaar zouden geven zou ik gewoon met m'n ogen rollen en een f*ck you doen en verder normaal doen ;D Maar ik heb ook geen Tokio hotel t-shirts, enja die band lokt nu eenmaal veel meer uit dan andere ;D

    Dat durf ik wel. In de 2e kwam ik er voor uit, ik kreeg iedere dag reacties maar het kon me geen fuck schelen [6] Me hele school is eignlijk hater behalve een paar -weinig- mensen ^^

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 21:00 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Cake schreef:
    ik ben ook de enige bij mij op school.. nja als je dat stelletje uit de 2e niet mee telt die er laatst achter kwamen dat de band uit 4 personen bestond;)

    HAHA 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    KissxTell schreef:
    haha succes. ;D

    ik heb morgen een lesmarathon, en ik ga mijn dekentje van Tokio Hotel meenemen voor 's nachts. >.< ben ook al bang voor de reacties, en zal mij weer mogen verdedigen. ;O

    Ook al heb ik vandaag lekker lopen stoefen tegen de klas over het concert en heb ik hen alle foto's en filmpjes laten zien die ik getrokken heb! ;'D

    Een lesmarathon? Wtf is dat? xD


    Beeeeeeeesje :-)

    Hahaha, waar ben je bang voor? Zolang je er niet op reageert word het niet leuk meer voor hun. En als ze het wel blijven zeggen dan zal ik je even wat wijze raad geven: Er gewoon schijt aan hebben.:Y)
    Dat doe ik namelijk ook (:

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 17:57 ]


    we are radio hysteria

    Ik doe ni liever dan die dinge drgn voor school xD (H) ook al haten ze het allemaal op school maar naar tschijnt zijn er nog fans..wat ik niet eens wist O_o vind het best wel flauw dat die da ni durve ltn zien marja..
    viel glück girl xD + als je dood bent erf ik dn dat shirt? whha x)Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ben ook de enige fan op mijn school en ik heb mijn shirt al meermaals gedragen.
    Ik krijg kutopmerkingen en rare blikken, maar ach, I'm smilin' it away! (:

    Constancy schreef:
    Ik ben ook de enigste fan van TH bij mij op school en ik doe ook soms is een t-shirt van TH aan.De meeste zeggen er niks van.Trouwens het kan me ook niet veel schelen wat hun ervan vinden :Y)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    For The Win, man ^^
    Kben zelf absoluut geen TH-fan, maar ik luister wel naar van die dingen die NIEMAND OP DEZE AARDE schijnt te kennen, en kzou voor geen geld ter wereld naar iets anders luisteren (:.
    Maarja, ik zit op een uniformschool, maar iedereen weet wel dat ik screamo ben, en njaa, ze gaan da dus echt nie veranderen eh :')!
    Op uitstapdagen enzo draag ik alty bandshirts ^^
    zonder trui, zelfs als het kouwd is, muhahahaha! xD

    xoxo
    meisjdathetnooitkouwdheeftenzooo :3


    Hellz Yeah, Bitch.