• ik ga morgen waarschijnlijk toch in mijn nieuwe Tokio Hotel shirt naar school (krul)
    En ik ben dus de enige fan op mijn school - of ik ken gewoon geen andere - en er zijn een heleboel haters...
    ...
    Nurd, ik ga wel vaak dood de laatste tijd ;D

    Wens me maar alvast succes en ik verwacht dat jullie allemaal op mijn begrafenis komen (cat)

    Edit: Ik ben een schijtluis (cat)
    Ik durf serieus alles: Op tafels springen in de aula, me compleet voor schut zetten midden in de gang, lantaarnpalen knuffelen - dat zijn mijn matties ;D - maar ik durf niet eens dat shirt openlijk te dragen.
    Nee, ik droeg er een vest over, maar anders was het sowieso te koud, want ik had geen shirt voor eronder.
    Maar mijn vriendinnen vonden het shirt wel tof ;D

    Maar ja, nu schaam ik me kapot (cat)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 17:45 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik durf nieteens toe te geven dat ik fan ben.. [: Dus, wie is hier nou de schijterd?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Haha dat heb ik ook op mijn school
    In BSO ben ik de einigste Jonas Brothers fan,Daarom zit ik ook de hele tijd tijdens de pauze's bij ASO


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Heel veel succes
    wat voor nummer wil je op je begrafenis?


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Ik snap neit waar je je zo druk om maakt. Je zegt dat je alles durft. Maar het dragen van een simpel tshirt waar je favoriete band op staat durf je niet.
    Schaam je je ervoor dat je tokio hotel fan bent ofzo?

    Ik= in love met mijn Queenetui en ik wil dolgraag een shirt. Zal mij verrekken wat al die "haters" ervan vinden. Als ik me daar druk om zou moeten maken..

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 9:07 ]


    ars moriendi

    omg.. je kunt toch wel gewoon dragen wat je zelf wilt..? ik draag toch ook MJ-tshirts, kan mij het schelen wat 'haters' ervan vinden..

    ik begrijp je :p, medelij, kheb zelf ok shirts die ik nie aan durf te doen (zip)


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    Ik doe 'm ook nooit meer aan, haha. Vroeger durfde ik het wel, maar tegenwoordig schaam ik me er zo voor.


    Life is hard and then we die

    Achja, je hebt hem in ieder geval wel aan gehad he :Y)

    Mijn Tokio Hotel shirtjes zijn me te klein geworden en gekrompen en hangen nu voor de sier in de kast (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ze zullen eerst wel raar opkijken, maar later wennen ze eraan!


    "Let them eat cake!"

    Nou... ik durf mijn trui ook niet te dragen omdat mijn klas alleen maar uit haters bestaat.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Wy houden van lantaarnpaaltjes!

    21Guns schreef:
    Wy houden van lantaarnpaaltjes!

    Lantaarnpaaltjes <33


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hush schreef:
    Ik zal huilen op je begrafenis, ik ga alvast en speech schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heb nooit een TH shirt gehad, daarom leef ik nog x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er thuis ook ma ik doe die nooit aan omda toch zo vormloos zijn :p


    Stop wishing, Start doing..