• Ik ben van plan om echt iets aan mijn slechte voedingspatroon te gaan doen, mijn ouders staan al achter me. Ik ben niet dik, maar om nu te zeggen dat ik een mooi figuur heb, nee.
    In ieder geval, ik laat het snoep staan en kies voor fruit. Minstens twee stuks per dag en brood. Wit brood met een dikke laag boter en hagelslag ruil ik in met bruin brood en wat lekker.
    Uren achter de pc ruil ik in voor joggen, drie keer per week ongeveer vijf kilometer.

    Verder iemand nog wat tips of iemand die ook gezond wilt doen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Weet je, ik lust dus totaal geen groenten of fruit. Het enige fruit dat ik lust zijn appels en soms aardbeien. Dat is dus echt sh*t wnt zo heb ik een tekort aan vitaminen enzo maar toch kan ik er niet aan doen dat ik het goor vind. Ik heb mezelf al heel vaak voorgenomen groenten en fruit te eten maar ik vind gwn nooit de moed enzo.

    Ik hoop dat het lukt voor jou!_O_


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik heb nog tips!
    - Alleen water of thee drinken
    - Je mag snoepen, maar hou het dan bij 1 ding per dag en zorg dat het niet boven de 100 calorieen uitkomt. Fruit mag altijd.
    - Niet meer bijscheppen aan tafel, 1 portie is genoeg

    Hiermee ben ik op 2 maanden 6 kilo afgevallen, maar je moet het wel strikt doen natuurlijk.
    Succes! :')

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 17:37 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Ik heb nog tips!
    - Alleen water of thee drinken
    - Je mag snoepen, maar hou het dan bij 1 ding per dag en zorg dat het niet boven de 100 calorieen uitkomt. Fruit mag altijd.
    - Niet meer bijscheppen aan tafel, 1 portie is genoeg

    Hiermee ben ik op 2 maanden 6 kilo afgevallen, maar je moet het wel strikt doen natuurlijk.
    Succes! :')


    Oké, ik ga zeker wat met jou tips doen. Dank je wel.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik geef je een tip
    Drink ook weer niet te veel water.
    Dat deed ik en het kwam op een gegeven moment mijn neus uit waardoor ik mijn wel geliefde cola pakte.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Ik geef je een tip
    Drink ook weer niet te veel water.
    Dat deed ik en het kwam op een gegeven moment mijn neus uit waardoor ik mijn wel geliefde cola pakte.


    Ik dronk ook een keer heel veel water, toen piste ik het gewoon uit, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ravel schreef:
    Veel water drinken.
    Ik wil eigenlijk ook beginnen, maar ik hou dat nooit vol.


    Happiness hit her like a train on a track

    succes


    FBI U.S.A. story

    Ik niet, ik ben slank, snoep niet veel, en zit goed in mijn vel!

    Maar succes! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Delight schreef:
    Weet je, ik lust dus totaal geen groenten of fruit. Het enige fruit dat ik lust zijn appels en soms aardbeien. Dat is dus echt sh*t wnt zo heb ik een tekort aan vitaminen enzo maar toch kan ik er niet aan doen dat ik het goor vind. Ik heb mezelf al heel vaak voorgenomen groenten en fruit te eten maar ik vind gwn nooit de moed enzo.

    Ik hoop dat het lukt voor jou!_O_



    de laatste keer dat ik groentes at, is zeker 10 of meer jaar geleden.

    en ik háát warm eten.
    'warme maaltijden zeg maar'
    ik eet geen goulash, lasagna, stoofpot of iets dergelijks.

    blegh. over slecht eetpatroon gesproken xd

    Ik eet nu op een dag genoeg fruit, smoothie's enzo. Ook gewoon warm, maar ik heb niet gesnoept. Tenminste, niet onverantwoordelijk.

    Maar, mijn huid wordt er wel gezonder van. Mijn pukkels trekken weg, teehee.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    drink veel water en snoep niet eet wel gewoon 3x per dag


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Niets eten in het anderhalf uur voor je gaat slapen.
    Enkel water drinken.
    Met de fiets naar school gaan. (als je dat nog niet doet)
    Vrolijk zijn ipv slechtgezind. :') Echt waar, dan beweeg je van jezelf al zoiezo meer. ^^


    007

    Q schreef:
    Niets eten in het anderhalf uur voor je gaat slapen.
    Enkel water drinken.
    Met de fiets naar school gaan. (als je dat nog niet doet)
    Vrolijk zijn ipv slechtgezind. :') Echt waar, dan beweeg je van jezelf al zoiezo meer. ^^


    Op het moment heb ik een vrouwelijke handicap, dus erg vrolijk ben ik niet haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je moet wel eens wat lekkers eten! want anders raakt je lichaam daaraan gewent en als je denkt van: ooh nu vind ik het wel genoeg en je gaat weer snoepen word je eerder dik omdat je lichaam het niet gewend is

    Geen tips, wel veel succes x'D


    Get back motherfuckerz'