• Serieus, sinds dat de mail het weer doet raakt ik gefrustreerd van al die klote mailtjes ;x ik heb er al een stuk of 30 gehad en ik vind het irritant. Misschien omdat ik gewend ben aan vroeger toen die het niet deed, misschien ook niet. In ieder geval als het zo door gaat zet ik het op een ander e-mail adres.

    meer mensen haat aan Q-mail haha ?


    We can only learn to love by loving.

    UNCOMMON schreef:
    Ik houd van Qmail haha


    it's so empty living behind these castle walls

    ik ontvang die nieuwsbrief niet eens terwijl ik het wel aangevind heb. x3 (op TerrorQueen)


    .

    Scarecrow schreef:
    Ik vind 't juist leuk C:
    Behalve GB berichten .___. Dat staat toch in het linkermenu als je er een hebt, waarom dan nog mail. Vet irritant.

    Heb ik ook, direct wissen! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb 17625 mailtjes in mijn mailbox omdat het er steeds zoveel zijn die ik krijg op één dag. En dan heb ik gewoon geen zin meer ze te verwijderen ghaha :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Onderbroek schreef:
    Ik krijg alleen de nieuwsbrief en abbonementen binnen met de mail. De rest heb ik uitgevinkt.


    Happiness hit her like a train on a track

    Terrorist schreef:
    Ik heb 17625 mailtjes in mijn mailbox omdat het er steeds zoveel zijn die ik krijg op één dag. En dan heb ik gewoon geen zin meer ze te verwijderen ghaha :3

    heb ik ook last van. $$


    Life is a beautiful struggle

    Nee, niet echt ik verwijder alles van quizlet elke dag omdat ik toch al weet welke stories ik volg. :)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 19:04 ]

    Ik vind het wel tamelijk handig, en als het dan niet werkt vind ik kei vervelend <.<


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Bij mij staat alles uit omdat ik het toch niet lees.


    Your make-up is terrible

    UNCOMMON schreef:
    Ik houd van Qmail haha


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb een gmail account ervoor en kijk daar nauwelijks op ^^


    -