• Hjj guys!!
    Kzit dus een beetje mt een raar probleem. Ik ben 17 jaar en dolverliefd op myn vriendje,, 1 probleem... Hij heeft namelijk een 13-maand-oud dochtertje :S niet dat ik dat erg vind want ik hou van kinderen, maar ik woon nu een weekje bij hem samen en nja... kweet niet echt of ik het aankan om een 'stief'dochtertje te hebben. Na 1 week bij hen ben ik al totaal vermoeid :S
    Iemand een tip/idee??
    Ps: het kindje heeft geen mama meer :S (ze waren uit elkaar doordat de mama een ander had, maar de mama had bij de geboorte teveel bloed verloren en is overleden:S)
    Grtz
    Elise, bf vn Shaan(K)

    Woon je bij ze samen? Dat is een erg grote stap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg, dat is echt vreselijk voor haar moeder. Wat erg!
    Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen. Nouja, het is dat ik van kinderen houd en het voor mij niet heel erg een probleem zou zijn, maar het is wel een hele verantwoordelijkheid zeg. En zijn ouders dan? Kunnen die niet helpen bij de opvoeding van zijn dochter?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik denk dat het vast en zeker moeilijk zal worden, één van mijn beste vriendinnen haar nicht zit in dezelfde situatie en het is echt niet gemakkelijk voor haar. Maar ik denk dat je er gewoon hélemaal voor moet gaan, als je dat wilt, en dan komt het wel goed.


    Tanya is de beste.

    Zaitsev schreef:
    Woon je bij ze samen? Dat is een erg grote stap.

    nouja, niet echt 24u op 24 maar 1 week swoon k by hem en 1 weekje thuis (weekends ook by hem):)

    Clockwise schreef:
    Omg, dat is echt vreselijk voor haar moeder. Wat erg!
    Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen. Nouja, het is dat ik van kinderen houd en het voor mij niet heel erg een probleem zou zijn, maar het is wel een hele verantwoordelijkheid zeg. En zijn ouders dan? Kunnen die niet helpen bij de opvoeding van zijn dochter?

    Niet egt, zijn ouders willen hem niet meer spreken:S Ze zijn er heel kwaad van datr hij Winter niet ter adoptie wou opzetten :S

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    Niet egt, zijn ouders willen hem niet meer spreken:S Ze zijn er heel kwaad van datr hij Winter niet ter adoptie wou opzetten :S


    erg hoor het is hun eigen kleinkind hé

    ik zou zeggen als je wilt moet je ervoor gaan en dan red je het wel.
    Je zult later misschien ook kinderen hebben en die zijn zeker even vermoeiend XD


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Nou kun je dan niet vragen of jou ouders hem willen helpen

    Hoe oud is je vriendje als ik vragen mag?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    En Kiano (?) dan..?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 20:45 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Clockwise schreef:
    Omg, dat is echt vreselijk voor haar moeder. Wat erg!
    Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen. Nouja, het is dat ik van kinderen houd en het voor mij niet heel erg een probleem zou zijn, maar het is wel een hele verantwoordelijkheid zeg. En zijn ouders dan? Kunnen die niet helpen bij de opvoeding van zijn dochter?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Omg, dat is echt erg!! :O
    misschien kunnen zijn ouders helpen bij de opvoeding, en jouw ouders??? want het is nu eigenlijk wel een beetje jullie dochtertje... en dan mogen je ouders ook wel meehelpen toch??


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    oww, wacht ff, ik lees net dat zijn ouders hem niet meer willen spreken... :$:$
    jouw ouders dan?? misschien dat die willen helpen??


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    -

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 21:07 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ik denk dat je eerst eens moet nadenken of je het ziet zitten en of je genoeg van hem houdt dat je ook voor zijn kind wilt meezorgen, het is een grote verantwoordelijkheid. Misschien, kan je inderdaad vragen of je ouders mee willen helpen, want het is natuurlijk een grote stap om opeens voor een kind te gaan zorgen.

    250809x schreef:
    Ik denk dat je eerst eens moet nadenken of je het ziet zitten en of je genoeg van hem houdt dat je ook voor zijn kind wilt meezorgen, het is een grote verantwoordelijkheid. Misschien, kan je inderdaad vragen of je ouders mee willen helpen, want het is natuurlijk een grote stap om opeens voor een kind te gaan zorgen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.