• Is dat waar??
    Ik heb van een vriendin gehoord dat nederland gaat overstromen. Ze was helemaal hysteries dat we 2012 neit meer halen.. En dat ze naar pluto gaat verhuizen xD


    Ivar Oosterloo.

    nee joh zeggen ook al dat er in 2012 een nieuwe ijstijd aanbreekt! en naar onderzoek blijkt dat het allemaal te vroeg is uitgerekend

    eerst zien, daarna geloven, zeg ik altijd :Y)

    niet denken maar weten!

    Hahahahahahhaa.
    Als er weer een héééle grote watersnoodramp gaat plaatsvinden, kan inderdaad half Nederland ten eiden gaan (krul)
    En als we je Maya's (?) moeten geloven, vergaat de wereld, ja.
    Maar in de film komt het ook allemaal goed - de werelddelen verplaatsen zich alleen.
    Dus, ik denk, dat je vooral niet hysterisch moet gaan doen. Blijf lekker genieten van je leven. Als we eraan gaan kunnen we er toch niks tegen doen ^-^

    We zullen het vanzelf zien, niet waar? :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    gaan we weer? :'] Mahaha, ik geloof er niet in. Mja, we zien wel he?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik geloof er zelf ok niet in...

    Ik en vriendin zitten alleen maar grappen erover te maken dat we waterproef mascara moeten halenXD


    Ivar Oosterloo.

    melstardoll schreef:
    Ik geloof er zelf ok niet in...

    Ik en vriendin zitten alleen maar grappen erover te maken dat we waterproef mascara moeten halenXD

    Dat gaat ons echt wel redden o:
    Allemaal naar de Kruidvat!
    -superheldenpose-

    En kun je wel zwemmen? (cat)

    whaaaa waterproef mascara ander looopt je mascara helemaal uit opweg naar de kruidvat hele vrachtwgensxD


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Whipple schreef:
    eerst zien, daarna geloven, zeg ik altijd :Y)


    Just a simple "I love you" (:

    whahahaah ze zeiden ook dat ik 2002 de wereld verging XD nou ik leef nog hoor weet niet hoe het met jou zit ( altijd al dood geweest ) ze zeiden volgens mijn ook dat er in 2004 ofso dat de dijken door zouden breken XD nou ik geloof al die boel shit niet hoor trouwens in 2012 komt er al de ergste storm allertijden :8 echt zo dom maarja he alles kan gebeuren het is de natuur (lol)

    Ojaa ik ga niet mee met die vriendin naar pluto.. Daar loopt alleen maar zon saaie hond ik ag lekekr naar mars.:D Daar heb je tenminste nog wat te eten..:D


    Ivar Oosterloo.

    melstardoll schreef:
    Ojaa ik ga niet mee met die vriendin naar pluto.. Daar loopt alleen maar zon saaie hond ik ag lekekr naar mars.:D Daar heb je tenminste nog wat te eten..:D

    Ik ga samen met Bill naar Venus (cat)

    ja en je ging ook naar bill en tom zwemmen (lol)

    allee leer dan maar zwemmen
    xD


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury