• De stelling van vandaag luidt:
    Het is onrespectvol om de leraar met "jij" aan te spreken, en bij de voornaam te noemen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.
    Bij mij op school moeten we Mervrouw en Meneer zeggen en dan ook de achternaam erbij.En natuurlijk u zeggen :').

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 17:39 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Pf. Een leraar is gewoon een man die je wat bijleert. Nuja, bijleert? Dat denken ze. Maar hij is heus niets meer dan andere.


    Some people make the world special just by being in it

    MacGregor schreef:
    Het is niet onrespectvol, het is gewoon ongepast.


    Never forget the things that make you smile

    Wij zeggen gewoon 'gij' en 'ge'. (nerd)


    Let the Night embrace you

    Sid schreef:
    Nee, maar bij bepaalde leerkrachten zou ik dat nooit doen.


    your eyes are like stars in the night.

    UNCOMMON schreef:
    Nee. Dat doen ze toch ook bij mij?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    telephone schreef:
    het zijn toch maar mensen, en niet hoger dan leerlingen.

    Het ligt eraan. Ik spreek elke docent aan met u op eentje na. met hem heb ik een soort van band.:)


    How about a shave...

    Wij mogen/moeten dat omdat als wij stage hebben het dan zo dom overkomt, volgens hen, als we dan mevrouw zeggen. Dus mogen wij met de voornaam aanspreken.
    Al doe ik dat niet, want ik kan dat niet. Alleen als ik over hen spreek zeg ik de voornaam.

    Sutherland schreef:
    Het is niet onrespectvol, het is gewoon ongepast.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Als de leraar niet heeft gezegd dat je hem gewoon met 'jij' of met de voornaam mag aanspreken, vind ik dat je hem gewoon nétjes moet aanspreken. Doe je dat niet, vind ik het gewoon onbeleefd. Overigens niet alleen bij leraren. Ook in het gewone leven.

    Lyrics schreef:
    het zijn toch maar mensen, en niet hoger dan leerlingen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee doe ik ook hoor! En ze vinden het niet erg anders zeggen ze er wel wat van toch!;)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Lyrics schreef:
    het zijn toch maar mensen, en niet hoger dan leerlingen.

    oeps, dubbel

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 14:14 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.