• De stelling van vandaag luidt:
    Het is onrespectvol om de leraar met "jij" aan te spreken, en bij de voornaam te noemen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    lol, neen? Ze noemen jou toch ook emt je voornaam en zeggen toch ook niet 'Zou u het antwoord willen zeggen?' maar toch ook 'Je, zeg jij het antwoord maar.' Maar het is wel zo dat ik het beter vind dat je je leerkrachten met hun familienaam aanspreekt.

    wat Bird zegt. Het ligt eraan welke leraar.Je hebt leraren die het niet erg vinden. Ik heb zelfs twee leraren die liever met hun voornaam willen genoemd worden xD maar dat zijn ook van die hele jonge mensen die zich niet oud willen voelen ;p


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Oneens, ookal worden leraren bij mij er boos om.
    Eentje werd boos als ik 'Ja' zei inplaats van 'Ja, meneer' en toen moest ik de hele les op de gang zitten, haha.


    Smiling but close to tears.

    MacGregor schreef:
    Het is niet onrespectvol, het is gewoon ongepast.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rolemodel schreef:
    (...)

    volledig mee eens!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nee. Wij doen dat ook, en je krijgt er juist een betere 'connectie' door.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    UNCOMMON schreef:
    Nee. Dat doen ze toch ook bij mij?

    Ik zou het zelf wel vreemd vinden om ineens leerkrachten met hun voornaam te noemen. Al vind ik wel dat ze soms overdrijven met de beleefdheid tegen leerkrachten. Ik bedoel, het is niet dat ze 'meer' zijn als ons.


    Tanya is de beste.

    UNCOMMON schreef:
    Nee. Dat doen ze toch ook bij mij?


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik zeg altijd jij


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Respect krijgen leraren wel op andere manieren...


    No growth of the heart is ever a waste

    Sid schreef:
    Nee, maar bij bepaalde leerkrachten zou ik dat nooit doen.


    Happiness hit her like a train on a track

    MacGregor schreef:
    Het is niet onrespectvol, het is gewoon ongepast.


    Only losers can act the way you do

    het is te zien welke leraar.


    There's nothing like us.

    Ik vind het bij sommige leraren wel kunnen maar als een leraar ook wilt dat je meneer zegt en alles vind ik dat je die leraar ook met u moet aanspreken want soms komt het respectloos over als je "je" zegt maar soms is het ook gewoon heel gepast en klinkt het beter.