• De stelling van vandaag luidt:
    Liever een kakker dan asociaal

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    dis-cri-mi-na-tie.

    wat een *** stelling serieus,
    liever een kakker dan asociaal?
    dus alleen kakkers zijn sociaal?

    ahfkjhsakjas;jgf[asjgfaasjhsjagaig

    that's all i can say

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 maart 2010 - 16:02 ]

    beide niet :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    beide niet :S


    You are beautiful, you are love.

    StarLove schreef:
    (...)

    GENIALE REACTIE muwhahahaah xD


    Als gij da geniaal vind man het niveau ligt hoog dn ! ik zou niet graag zoon dingen zeggen achter de Kazerne.
    Btw. als je wil spreken weet dan waarover je spreekt kip! want ik durf te wedden daje bijna niets van voetbal kent ja oke misschien het feit 2goalen 1bal en daar stopt het


    Zelfs de beste vrienden kunnen elkaars begrafenis niet bijwonen.

    -voelt zich dom- Wat is een kakker? c:


    All this dampness is damp.

    Ja, liever wel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben liever een schoftie dan zo'n vervelende kakker.


    I live for the applause, you will die for it.

    RealMadrid schreef:
    (...)


    OOh nog nooitvan gehoord waar woon je misschien in belgie?? Anderlecht zeker? daar zijn ze zo dom. !
    Djeez. Vriendelijk reageren kan ook niet meer zeker? In de provincie Antwerpen, niet ver van Mechelen. De (Kielse) ratten zijn de voetbalspelers van Beerschot zelf. :')


    Only losers can act the way you do

    x.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 18:49 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Zaitsev schreef:
    Ja. Nee. Ik weet 't niet.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 18:49 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    RealMadrid schreef:
    (...)

    Als gij da geniaal vind man het niveau ligt hoog dn ! ik zou niet graag zoon dingen zeggen achter de Kazerne.
    Btw. als je wil spreken weet dan waarover je spreekt kip! want ik durf te wedden daje bijna niets van voetbal kent ja oke misschien het feit 2goalen 1bal en daar stopt het


    Wtf... ik weet neit wat er in die reactie stond eh, maar dat is neit bepaald aardig weetje. Kunne jullie eht neit normaal houden tegen elkaar?:S

    NJa ik ben geen mod dus meot me der mss neit mee bemoeien. Maar je kan toch wel aardig doen of zegegn dat je eht neit met haar reactie eens bent. ZONDER zo iets te zeggen?


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    opnieuw.
    ik reageer gewoon nog een x

    als je hier een bepaald antwoord op geeft, ben je het er dus mee eens dat kakkers sociaal zijn, en anders ben je asociaal?
    dus je gaat akkoord met het vooroordeel/stereotyp? en daarmee mee in de discriminatie?

    f*ck it, serieus xd wat een rot stelling.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 19:24 ]

    Suffer schreef:
    Asociaal zijn zit meer in je karakter en je manier van doen, dan een kakker denk ik. Ik bedoel, je wordt meestal gezien als een kakker als je in een rijke, bekakte buurt woont. 't Is ook wel zo, maar hier heb ik geen mening over..

    Eens


    Je moet worden wie je bent.

    geen mening..

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 19:17 ]