• De stelling van vandaag luidt:
    Liever een kakker dan asociaal

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    kakkers zijn asociaal...

    Iedereen is welleens asociaal.
    Maar de meeste kakkers zijn toch grotendeels asociaal?

    Liever beiden niet ['=


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    RealMadrid schreef:
    Ik ben een KAKKER !!
    ik België wil kakker supporter van KV Mechelen zeggen !
    dus vindt niet dat deze stelling past!
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit nergens op slaan? Ik woon in België en heb daar nog nooit van gehoord? En als er een stelling zou zijn: 'Liever een rat dan een muis', ga je toch ook niet aankomen met: "Ik vind deze stelling niet passen omdat ik een rat bén omdat supporters van Beerschot (?) ratten zijn." ;x


    Only losers can act the way you do

    dan liever geen


    Never mess with a girl, you get hurt

    Ik ben -volgens vele mensen- redelijk asociaal door mijn accent(nijmeegs) en hoe ik doe (vind zelf van niet maja)

    dus oneens


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Suffer schreef:
    Asociaal zijn zit meer in je karakter en je manier van doen, dan een kakker denk ik. Ik bedoel, je wordt meestal gezien als een kakker als je in een rijke, bekakte buurt woont. 't Is ook wel zo, maar hier heb ik geen mening over..


    Don't stop believing, and you will be happy

    Pestkop schreef:
    (...)Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit nergens op slaan? Ik woon in België en heb daar nog nooit van gehoord? En als er een stelling zou zijn: 'Liever een rat dan een muis', ga je toch ook niet aankomen met: "Ik vind deze stelling niet passen omdat ik een rat bén omdat supporters van Beerschot (?) ratten zijn." ;x


    GENIALE REACTIE muwhahahaah xD


    Don't stop believing, and you will be happy

    weet ik niet

    ja, aso is heel erg maar aanstellende kakkers zijn ook heel irri dus hangt ervanaf hoe erg!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Zaitsev schreef:
    Ja. Nee. Ik weet 't niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Joselyne schreef:
    Liever allebei niet?
    Ergens schijn ik een aso kant te hebben, als ik mijn Amsterdamse Tilburgse accent opzet x'D

    Zaitsev schreef:
    Ja. Nee. Ik weet 't niet.


    Neon naui jeonbuya.

    Highmore schreef:
    Liever tuig van de straat dan een kakker in 't wit.


    When you can live forever, what do you live for?

    Pestkop schreef:
    (...)Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit nergens op slaan? Ik woon in België en heb daar nog nooit van gehoord? En als er een stelling zou zijn: 'Liever een rat dan een muis', ga je toch ook niet aankomen met: "Ik vind deze stelling niet passen omdat ik een rat bén omdat supporters van Beerschot (?) ratten zijn." ;x



    OOh nog nooitvan gehoord waar woon je misschien in belgie?? Anderlecht zeker? daar zijn ze zo dom. !


    Zelfs de beste vrienden kunnen elkaars begrafenis niet bijwonen.

    er tussen in :8:8


    FBI U.S.A. story