RealMadrid schreef:
Ik ben een KAKKER !!
ik België wil kakker supporter van KV Mechelen zeggen !
dus vindt niet dat deze stelling past!
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit nergens op slaan? Ik woon in België en heb daar nog nooit van gehoord? En als er een stelling zou zijn: 'Liever een rat dan een muis', ga je toch ook niet aankomen met: "Ik vind deze stelling niet passen omdat ik een rat bén omdat supporters van Beerschot (?) ratten zijn." ;x
Suffer schreef: Asociaal zijn zit meer in je karakter en je manier van doen, dan een kakker denk ik. Ik bedoel, je wordt meestal gezien als een kakker als je in een rijke, bekakte buurt woont. 't Is ook wel zo, maar hier heb ik geen mening over..
Pestkop schreef:
(...)Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit nergens op slaan? Ik woon in België en heb daar nog nooit van gehoord? En als er een stelling zou zijn: 'Liever een rat dan een muis', ga je toch ook niet aankomen met: "Ik vind deze stelling niet passen omdat ik een rat bén omdat supporters van Beerschot (?) ratten zijn." ;x
Pestkop schreef:
(...)Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit nergens op slaan? Ik woon in België en heb daar nog nooit van gehoord? En als er een stelling zou zijn: 'Liever een rat dan een muis', ga je toch ook niet aankomen met: "Ik vind deze stelling niet passen omdat ik een rat bén omdat supporters van Beerschot (?) ratten zijn." ;x
OOh nog nooitvan gehoord waar woon je misschien in belgie?? Anderlecht zeker? daar zijn ze zo dom. !
Zelfs de beste vrienden kunnen elkaars begrafenis niet bijwonen.